پوتین: در کوریای شمالی ترجیح می‌دهند علف بخورند اما به برنامه هسته‌یی ادامه دهند

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: در کوریای شمالی ترجیح می‌دهند علف بخورند اما به برنامه هسته‌یی ادامه دهند
پوتین: در کوریای شمالی ترجیح می‌دهند علف بخورند اما به برنامه هسته‌یی ادامه دهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور روسیه درمورد تولید سلاح هسته‌یی توسط کوریای شمالی گفته است که این کشور تحت فشار هیچ نوع تحریمات از تولید سلاح هسته‌یی دست برنمیدارد، زیر این برنامه را موضوع امنیتی می‌خواند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه همچنان موضوع عراق و سرنوشت صدام حسین را که از تولید سلاح کشتار جمعی امتناع ورزید، اما به بهانه دستیابی به سلاح، خودش و اعضای خانواده اش از بین رفتند، یادآور شد.

 پوتین در جریان نشست خبری گفت: "این را همه می‌دانند و همه به یاد دارند. و در کوریای شمالی نیز این را خوب میدانند و به یاد دارند. شما فکر می‌کنید که کوریای شمالی زیر فشار تحریم‌ها از مسیری که برای ایجاد سلاح کشتار جمعی، در پیش گرفته، رها تغییر خواهد داد".

پوتین افرود: "روسیه چنین تمرینات از جانب کوریای شمالی را محکوم می‌کند. ما به این باوریم که آنها خاصیت تحریک‌آمیز دارند".

 رییس جمهور روسیه اشاره کرد که "استفاده از هرنوع تحریم در وضعیت فعلی بی‌فایده و بی‌اثر است".

رهبر روسیه همچنان یادآور شد: "چنانکه من در دیدار با همکارانم گفتم، آنها علف خواهند خورد، اما از این برنامه تا زمانی که خود را در خطر حس کنند، خودداری نخواهند". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала