تیم ملی فوتبال افغانستان 1-4 به تیم ملی اردن باخت

© AP Photo / Ebrahim Norooziتیم ملی فوتبال افغانستان 1-4 به تیم ملی اردن باخت
تیم ملی فوتبال افغانستان 1-4 به تیم ملی اردن باخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان در دیدار مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی فوتبال اردن رفته بود که بازی را با نتیجه 1-4 واگذار کرد.

فوتبال ورزش سپورت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
دلیل عدم حضور سه بازیکن تیم ملی فوتبال افغانستان
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان در دیدار مرحله مقدماتی رقابت های ملت های آسیا در برابر تیم ملی فوتبال اردن به میدان رفت.

تیم ملی فوتبال افغانستان که امشب در ساعت 9:30 به وقت کابل به مصاف تیم ملی اردن رفت نتیجه را با حساب 1-4 واگذار کرد.

در نیمه نخست بازی تیم ملی اردن با 3 گل افغانستان را مغلوب کرد و این نیمه را با این نتیجه به پایان رساند.

در نیمه دوم بازی هردو تیم حملاتی را روی دروازه های یکدیگر ترتیب دادند که افغانستان موفق شد یک ضربه پنالتی را بگیرد و نخستین گل را بازیکنان تیم ملی افغانستان به نفع تیم ملی افغانستان به ثمر برساند.  چند دقیقه پس از گل نخست افغانستان بازیکنان تیم ملی افغانستان می توانستند که گل دوم را هم وارد دروازه تیم ملی اردن کنند که اما با واکنش خوب دروازه بان اردن بازیکنان تیم ملی افغانستان نتوانستند گل دوم را وارد دروازه اردن کنند، اما اردن در حین ناباوری در یک ضد حمله سریع گل چهارم خود را به ثمر رساندند که این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

یادآوری می کنیم، که این نخستین بار است که اردن و افغانستان در میدان فوتبال در برابر هم بازی می‌کنند.

افغانستان و اردن در حالی در برابر هم به میدان رفتند که  کاپیتان و سرمربی تیم ملی فوتبال کشور شب گذشته در یک نشست خبری حاضر شدند و از آماده‌گی افغانستان برای رویارویی با اردن سخن گفته بودند.

ایتو فیستر، سرمربی تیم ملی گفته بود:- "ما در تیم ملی 30 بازیکن داریم. برخی اوقات شماری از آنان آسیب می بینند و برخی‌ها هم در تیم‌های باشگاهی شان بازی می‌کنند. بعضی اوقات آنان خوب بازی می‌کنند و بعضی اوقات هم نه. بازیکنان مشخصی زیر نظارت ما استند همگی خوشحال استند. ما برای این مسابقه صد درصد آماده استیم".

تیم ملی فوتبال کشور در گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا با اردن، ویتنام و کمبودیا هم‌گروه است.

پیش از این بازی در این گروه، اردن با چهار امتیاز صدرنشین بود، کمبودیا با سه امتیاز دوم، ویتنام با دو امتیاز در جایگاه سوم و افغانستان با یک امتیاز در آخر گروه قرارگرفته بود.

پیش از این تیم ملی فوتبال افغانستان در دیدار دوستانه نیز برابر عمان با نتیجۀ 2 بر 0 تن به شکست داده بود.
با این که حسن امین، کنشکا طاهر و آرش هاتفی در فهرست بازیکنان افغانستان در این مسابقات بودند، اما به علت نامشخصی از حضور در تیم ملی خودداری کردند. اباسین علی‌خیل، جبار شیرزه، زبیر امیری و خیبر امانی به جای این بازیکنان در ترکیب تیم ملی فوتبال افغانستان اضافه شدند. 
افغانستان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا «2019» در گروپ «C »  پس از اردن، کمبودیا و ویتنام با یک امتیاز مقام چهارم را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала