خانه ترامپ را طوفان "ایرما" تهدید میکند

© REUTERS / Jim BourgПрезидент США Дональд Трамп в Белом доме
Президент США Дональд Трамп в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک خانه ترامپ، برانسون و ابرامویچ در معرض خطر طوفان ایرما واقع شده است.

The Daily Mail گزارش داد که، طوفان ایرما که به سمت جزایر کارائیب در حرکت است میتواند املاک و مستغلات میلیاردر —رامان ابرمویچ ، ریچارد برانسون و دونالدترامپ را تحت تاثیر قرار دهد.
خانه ترامپ که حدود 30میلیون دالر لرزش دارد در جزیره سنت مارتین واقع شده است. کمپنی Trump Organization تا هنوز در مورد تهدید احتمالی این ساختمان ابراز نظر نکرده است. بازرگان بریتانیایی ریچارد برانسون، قبلا اعلام نموده بود که او به دلیل این طوفان خانه اش را در جزیره نکر که "معبد " مینامد و متشکل از چندین مهمانخانه و ویلا ها و همچنین مجتمع سرگرمی و میدان گسترده برای بازی تینس است ، ترک نخواهد کرد.
ابرامویچ تا هنوز در مورد این وضیعت چیزی نگفته است ، اما اطرافیان این میلیاردر تائید میکنند که خانه او در مسیر طوفان ایرما "در جزیره سنت بارتلمی قرار دارد.
ابرامویچ در دسمبر 2009 حدود هفتاد هکتار زمین را در این جزیره خریداری نمود. هزینه این معامله 89 میلیون دالر بود و قلمرو خریداری شده به دیوید راکفلر متعلق بود.
باید گفت که جزیره سنت بارتلمی یکی از گرانترین جا های استراحتی و تفریحی شمرده میشود و سالانه شمار زیادی از ستاره های سینما و و هنرمندان موسیقی برای استراحت آنجا میروند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала