پوتین: روسیه تلاش تیم ترامپ به خاطر خنثی کردن وضعیت جنگی در اطراف کوریای شمالی را می بیند

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه تلاش تیم ترامپ به خاطر خنثی کردن وضعیت جنگی در اطراف کوریای شمالی را می بیند
پوتین: روسیه تلاش تیم ترامپ به خاطر خنثی کردن وضعیت جنگی در اطراف کوریای شمالی را می بیند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، روسیه تلاش تیم ترامپ به خاطر خنثی کردن وضعیت جنگی در اطراف کوریای شمالی را می بیند.

ترامپ پوتین را به نشست اصلاحات سازمان ملل دعوت نکرد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ پوتین را به نشست اصلاحات سازمان ملل دعوت نکرد
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی انجمن اقتصادی شرقی روز پنجشنبه گفت:- "اگر شما در باره وضعیت در کوریای شمالی می پرسید، من می دانم، دولت کنونی ایالات متحده امریکا و هر فرد عاقل که درک داشته باشد با دقت با وضعیت شبه جزیره کوریا عمل خواهد کرد. پس در سطح وزارت امور خارجه و پنتاگون و سازمان اطلاعات مرکزی امریکا افرادی حرفه ای هستند که بارها و بارها با این مشکل مواجه شده و سالهاست که با این مشکلات درگیر هستند".

او تاکید کرد:- "من بسیار امیدوارم که باهم کار کنیم و به پیروزی برسیم و ما در حال حرکت به این مسیر و حل مشکل هستیم و مطمئن هستم که در نهایت چنین خواهد شد و هرچه زودتر، بهتر خواهد بود".  

پوتین درباره لفاظی های امریکا در مورد کوریای شمالی گفت: زمانی امریکا به بهانه جستجو برای سلاح های هسته ای، صدام حسین رهبر عراق و اعضای خانواده اش را کشت و وضعیت در عراق را پس از آن ببینید.

رئیس جمهور تاکید کرد:- "آیا شما فکر می کنید که آنها حالا از این کار سر باز می زند؟ اما باید بگویم که در مسیر همکاری قرار داریم، ما آماده ایم تا امنیت را تامین کنیم، ما آماده شرایطی هستیم که برای آنها قابل درک و پذیرش باشد. من به شما اطمینان می دهم که اگر این راه را برویم به تدریج وضعیت به طور کلی در منطه خوب می شود و پیوندها بین کوریای شمالی و جنوبی از درگیری به همکاری تبدیل خواهد شد".

پوتین گفت:- "اما ترساندن آنها غیر ممکن است. چیزی که ما به آنها ارائه می دهیم، نگاه کنید که من می گویم: ما کشورهای تحریم کننده را تحریم نمی کنیم، می گوییم که شما بهتر زندگی کنید، غذاهای شما خوشمزه تر و میز غذای شما خوشمزه تر باشد، لباس های بهتر بپوشید. اما آنها در گام بعدی برای ما دعوت نامه به گورستان می فرستد و ما با این هرگز موافق نیستیم". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала