ترجیحات "سکسی" نخبگان کوریای شمالی چیست؟

© Fotolia / Sergey NivensПара молодых людей в кровати
Пара молодых людей в кровати - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اخیرا یکی از بزرگترین سرورهای پورنوگرافی جهان، PornHub، پس از تجزیه و تحلیل آمار بازدیدکنندگان، دریافت نمود که در سال 2016 و 2017، بیشترین بازدید به سرور از کوریای شمالی صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به این آمار، بازدیدکنندگان کوریای شمالی ترجیح میدهند که با زنان آسیایی رابطه جنسی داشته باشند، وفیلم های پورنوگرافی زنان جاپانی بیشترین رقم بازدیدکننده ها را نشان داده است.
چه کسانی در کوریای شمالی به فلم های پورنوگرافی اینترنت دسترسی دارند؟ نخستین فرضیه که اینها میتواند گردشگران خارجی باشد، باید رد شود.زیرا توریستها در کوریای شمالی به انترنیت دسترسی آزاد ندارند ، بگونه مثال گردشگران روسیه معمولا برای دسترسی به اینترنت به سفارت روسیه مراجعه مینمایند. از سوی دیگر گردشگران با نظارت دایمی همراه هستند.
شهروندان معمولی نیز که تلفن های همراه، گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها را دارا اند ، به سیستم داخلی کوریای شمالی وصل میباشند ، بنابراین وارد شدن آنها به اینترنت جهانی غیر ممکن میباشد.
بنابراین، امکانات تخنیکی برای دسترسی به اینترنت و تماشای پورنوگرافی، شاید تنها در میان نمایندگان مقامات " نخبگان " وجود دارد. دستگاه کشف کوریای شمالی نیز به اینترنت دسترسی آزاد دارند. در سال های اخیر سایت های زیادی درکوریا پیدا شده است که از طریق آنها دسترسی آزاد به اینترنت تامین شده میتواند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала