واکنش وزارت دفاع افغانستان به اظهارات فرمانده ارتش پاکستان

© Photo / کسراوزارت دفاع ایتلاف داعش و طالبان را بی‌اهمیت خواند
وزارت دفاع ایتلاف داعش و طالبان را بی‌اهمیت خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع افغانستان در واکنش به اظهارات اخیر رییس ستاد ارتش پاکستان گفت: چنانچه اسلام آباد از پناه دادن و تجهیز گروه‌های تروریستی خودداری کند، جنگ در افغانستان به زودی پایان خواهد یافت.

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان در واکنش به اظهارات اخیر "جنرال قمر باجوا لوی درستیز ارتش پاکستان همچنین تاکید کرد، افغانستان هیچگاه از پاکستان نخواست برای مبارزه با تروریسم در خاک افغانستان بجنگند، بلکه مقامات دولت کابل از اسلام آباد انتظار دارند تا به گروه‌های تروریستی کمک نکند وبه آنان پناه ندهند.
چند روز پیش "جنرال قمر باجوا" لوی درستیز ارتش پاکستان گفته بود،این کشور بیش از توان خود به افغانستان کمک کرده است اما افغانستان در مبارزه با گروه های تروریستی در خاک خود ناتوان است.
این درحالی است که پیشتر"خواجه محمد آصف" وزیر خارجه پاکستان در گفتگوی تلفنی با "صلاح الدین ربانی" وزیر خارجه افغانستان از آمادگی اسلام آباد برای همکاری با کابل در تمامی زمینه ها تاکید کرد.
پس ازاظهارات اخیر "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا درباره راهبرد جدید این کشور در افغانستان که پاکستان را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرده بود، تنش در روابط دو کشور افغانستان و پاکستان شدت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала