هلیکوپتر آینده امریکا با تاخیر یک‌سال آماده می‌شود+عکس

© Bell Helicopterهلیکوپتر آینده امریکا با تاخیر یک‌سال آماده می‌شود+عکس
هلیکوپتر آینده امریکا با تاخیر یک‌سال آماده می‌شود+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش و نمایش هلیکوپتر آینده امریکایی تحت نام Defiant دست کم یک سال به تاخیر افتیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیفنس نیوز، تیم Boeing — Sikorsky که مسئول طراحی و تولید این هلیکوپتر است، اعلام کرده است که آزمایشاتی را که قرار بود در سال 2017 انجام شود، به تاخیر افتاده است، و تاریخ دقیق این آزمایشات بعداً اعلام خواهد شد. دلیل اصلی این تاخیر عدم تولید چرخ‌های هلیکوپتر آینده در مدت پلانگذاری شده، گفته شده است.

هلیکوپتر Defiant یکی از نشان‌دهندگان تکنالوژی مدرن برنامه تغییر نسل هلیکوپترهای اردوی ایالات متحده امریکا می‌باشد. این برنامه به هدف ایجاد دو مدل هلیکوپترهای مدرن چند منظوره برای جاگزینی هلیکوپترهای فعلی اردوی امریکا، آغاز شده است. V-280 Valor دومین هلیکوپتر ساخته شده توسط شرکت bell Helicopter می‌باشد، که اخیراً به نمایش گذاشته شده بود. این هلیکوپتر به منظور انتقال کالا و نیروی انسانی ساخته شده است.

احتمال می‌رود که هلیکوپتر Defiant جاگزین چندین مدل هلیکوپترهای فعلی اردوی امریکا به شمول UH-60 Black Hawk, AH-64 Apache, CH-47 Chinook, and OH-58 Kiowa، خواهد شد. دلیل این جاگزینی، سرعت بالا و قدرت مانور هلیکوپتر آینده می‌باشد. که علاوه بر انجام عملیات استخباراتی، در انتقال نظامیان نیز موثر تر خواهد بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала