مسی امشب طلسم دروازه بوفون را شکست/ بارسلونا 3-0 یوونتوس را شکست داد

© AFP 2023 / Oscar Del Pozoمسی امشب طلسم دروازه بوفون را شکست/ بارسلونا 3-0 یوونتوس را شکست داد
مسی امشب طلسم دروازه بوفون را شکست/ بارسلونا 3-0 یوونتوس را شکست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب بارسلونا در نخستین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به دیدار یوونتوس رفت که این تیم را در با نتیجه 3-0 شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امشب در نخستین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا امشب میزبان تیم ایتالیایی یوونتوس بود که پارسال بارسلونا را در نیمه نهایی این رقابت ها با همین نتیجه شکست داده بود.

بازی امشب در دقایق نخست روند متعادلی داشت، که رادی شیلیو با شوت تماشایی دروازه بارسلونا را به خطر مواجه کرد، اما این تراشتگن سنگربان بارسلونا بود که با یک سوپر واکنش توانست دروازه بارسلونا را نجات بدهد.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
رستگاری بارسلونا با گل های MSN

در ادامه بازیکنان بارسا تا اندازه ای بازی را در اختیار گرفتند و هرچه به دقایق پایانی این نیمه نزدیک می شدیم، حملات این تیم شدت می گرفت  تا اینکه در دقیقه 45، سرانجام تیم میزبان به گل رسید.

روی همکاری عالی مسی و سوارز بود که ستاره آرجانتاینی در محوطه جریمه یووه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا نیمه نخست با برتری بارسا به پایان برسد.

نیمه دوم را یووه بهتر آغاز کرد و دیبالا می توانست در همان دقایق ابتدایی کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما بازیکنان بارسا خیلی سریع ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه 52 به گل دوم برسند ولی ضربه مسی به تیر دروازه یووه برخورد کرد.

فشار حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 56 این تیم به گل دوم رسید. روی حرکت عالی مسی و دفع ناقص مدافع یووه، توپ به راکیتیچ رسید و او هم با ضربه ای مطمئن، حساب کار را 2-0 کرد.

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن بار دیگر بارسا به تیم برتر میدان تبدیل شد و پس از اینکه سوارز یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد، مسی در دقیقه 69 حساب کار را 3-0 کرد.

ستاره آرجانتاینی بارسا که در این دیدار غیرقابل مهار شده بود، با یک فرار عالی خود را به پشت محوطه جریمه یووه رساند و با شوتی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه بوفون فرستاد.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان نتیجه 3-0 به سود آبی و اناری ها به پایان برسد.

نتایج دیگر بازی های امشب قرار ذیل است:

گروه A

بنفیکا 1-2 زسکا مسکو

منچستر یونایتد 3-0 بازل

گروه B

بایرن مونیخ 3-0 اندرلخت

سلتیک 0-5 پاریس سن ژرمن

گروه C

چلسی 6-0 قره باغ

آآس رم 0-0 اتلتیکو مادرید

گروه D

بارسلونا 3-0 یوونتوس

المپیاکوس 2-3 اسپورتینگ 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала