هشدار جدید کوریای ‌شمالی

© REUTERS / KCNAرهبر کوریای شمالی با نظامیان
رهبر کوریای شمالی با نظامیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته روابط خارجی کوریای شمالی تهدید کرد که این کشور با استفاده از سلاح هسته ای، جاپان را غرق کرده و آمریکا را نیز به خاکستر و تاریکی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رویترز، «کمیته صلح آسیا-اقیانوسیه» در کوریای شمالی با صدور بیانیه ای تهدید کرد که این کشور برای غرق کردن جاپان در بحر و تبدیل آمریکا به خاکستر و تاریکی به دلیل پشتیبانی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد و تحریم های اخیر علیه پیونگ یانگ در واکنش به جدیدترین آزمایش هسته ای آن، از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، کمیته صلح آسیا-اقیانوسیه به عنوان نهاد دولتی فعال در زمینه روابط خارجی و تبلیغات کوریای شمالی در بیانیه خود که خبرگزاری رسمی این کشور (KCNA) امروز (پنج شنبه) آن را منتشر کرده، همچنین خواستار منحل شدن شورای امنیت شده و آن را «ابزار شیطان» متشکل از کشورهای رشوه خوار و تحت فرمان آمریکا توصیف کرده است.
این کمیته در بیانیه خود در رابطه با جاپان که از چهار جزیره اصلی و هزاران جزیره کوچک تشکیل شده نیز ضمن اشاره به فلسفه سیاسی حاکم بر کوریای شمالی که «جوچه» نام دارد، آورده است: باید چهار جزیره مجمع الجزایر را با یک بمب جوچه هسته ای در دریا غرق کرد، دیگر نیازی به وجود جاپان در نزدیکی ما وجود ندارد.
کمیته صلح آسیا-اقیانوسیه با بیان این که جاپان با ساز واشنگتن می رقصد، تاکید کرد که به دلیل عدم عذرخواهی صادقانه این کشور از «جنایت های نابخشودنی خود علیه ملت «کوریا» در دوران تجاوز نظامی به شبه جزیره کوریا، هرگز نباید آن را بخشید.
کمیته صلح آسیا-اقیانوسیه کوریای شمالی در بیانیه خود همچنین از عبارت «خائنان و سگ های» آمریکا برای توصیف کوریای جنوبی استفاده کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала