در چین فروش نقاب برای صاحبان آیفون جدید آغاز شد+عکس

© Fotolia / Axel Bueckertدر چین فروش نقاب برای صاحبان آیفون جدید آغاز شد+عکس
در چین فروش نقاب برای صاحبان آیفون جدید آغاز شد+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در چین قبل از آغاز فروش آیفون ایکس، برای جلوگیری از باز شدن آیفون با استفاده از تخنیک جدید Face ID که چهره صاحب آیفون ایکس (iPhone X) را شناسایی می‌کند، فروش نقاب‌های مخصوص آغاز شده است.

با استفاده از Face ID، باز نمودن آیفون و خریداری از طریق انترنت ممکن است، با در نظر داشت این، کارشناسان درمورد مشکل امنیتی تلفون و احتمال دست‌یابی به تلفون بدون توافق صاحب آن، بحث می‌کنند.

با گذشت چند روز از نمایش آیفون جدید، مغازه انترنتی Taobao  در چین به فروش ماسک‌های مخصوص که باید از تلاش باز کردن آیفون بدون رضایت صاحب آن جلوگیری کند، آغاز نموده است. قیمت این ماسک‌ها از چهار دالر امریکایی الی حدود 130 دالر امریکایی می‌باشد.

در مشخصات اکثریت ماسک‌ها یادآوری شده است که آنها از باز کردن آیفون در صورت اینکه صاحب آن استراحت باشد، موثر اند. این در حالیست که سایت The Verge نوشته است؛ باز کردن آیفون با استفاده از چهره صاحب آن در هنگام استراحت غیرممکن است، زیرا Face ID در حالتی که چشم‌ها بسته باشند، کار نمی‌کند.

 

باز کردن آیفون با استفاده از چهره به یکی از موضوعات مهم شوخی پس از نمایش آیفون جدید، تبدیل شده است.

قابل یادآوریست که در هنگام نمایش آیفون جدید، کریگ فدریگی، رییس ارشد بخش مهندسی شرکت اپل نتوانست آیفون ایکس را با استفاده از تخنیک جدید شناسایی چهره باز کند. پس از چندین بار تلاش برای باز کردن آیفون به کمک چهره، تلفون خواستار وارد نمودن پاسورد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала