کارشناس روس: سقوط امپراطوری آمریکا نزدیک است

© AP Photo / Evan Vucciکارشناس روس :سقوط امپراطوری آمریکا نزدیک است
کارشناس روس :سقوط امپراطوری آمریکا نزدیک است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده آمریکا به عنوان امپراطوری می تواند در نیمه اول قرن بیست و یکم تجزیه شود.

این مسله را مدیر مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه مالی تحت حکومت فدراسیون روسیه پاول سالین در برنامه گفتگو "فرآیند" اعلام کرد.
او گفت من ایالات متحده را به عنوان یک دولت ملی و همزمان به عنوان یک امپراتوری از هم جدا میشمارم. به حیث امپراتوری گفته میتوانم که ایالات متحده اکنون در حال فروپاشی میباشد.
و در اینجا روند کاملا واضح است. بریتانیا را ببینید: این یک امپراتوری بود،اما در حال حاضر یک دولت ملی است. به رغم جدایی طلبی ملی اسکاتلندی، به عنوان یک کشور ملی، بریتانیا را بر خلاف اکثر موارد چیزی تهدید نمی کند.
اما امپراتوری بریتانیا در اواسط قرن بیستم فرو ریخت..همین اصل انتظار آمریکا را نیز دارد. کارشناس به نقل از سخنان سیاستمدار ترکی مهمت شکر در ادامه افزود ، این اتفاق فقط در نیمه اول قرن 21 روی خواهد داد.
در ماه سپتامبر یک روزنامه ترکی Yeni Safak مقاله ای را زیر عنوان «زمانی که آمریکا سقوط می کند» منتشر شد. به گفته مهمت شکر، نویسنده این مقاله، ایالات متحده آمریکا تنها نمونه ای از هژمونی جهانی است که تغییرات منطقه را تجربه نکرده است. با این حال، روزنامه نگار معتقد است که در حال حاضر با موجودیت سیاست های تحریک آمیز، فروپاشی ایالات متحده اجتناب ناپذیر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала