نشست مشترک افغانستان، پاکستان و ناتو

© Sputnik / Zuhal Sarhadنشست مشترک افغانستان،پاکستان وناتو
نشست مشترک افغانستان،پاکستان وناتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،تورن جنرال دولت وزيرى سخنگوى وزارت دفاع ملى افغانستان به آژانس خبرى پژواک گفت که اين نشست دو روز قبل در کابل برگزار شده است.

جنرال وزيرى گفت که افغانستان در اين نشست در مورد حمله بر ولايت کنر از آن سوى خط فرضى ديورند و نصب سيم خاردار در امتداد اين خط از سوی پاکستان شکايت کرده و خواستار توقف این اقدام ها شده است.

سخنگوى وزارت دفاع ملی خاطر نشان کرد که در اين مورد طرف پاکستانى نيز دلايل خود را ارایه کرده است و مدعی است که اين کار را بخاطر جلوگيرى از رفت و آمد تروريست ها انجام می دهند.

وزیری گفت که پاکستان در این زمینه(جلوگیری از ورود تروریست ها به افغانستان) تعهد سپرده است  اما قبل از این به تعهدی که در این زمینه سپرده بود، هیچ گاه عمل نکرده است.

سخنگوی وزارت دفاع ملی گفت که قبل از ظهر همان روز نشست سه جانبه ميان افغانستان، پاکستان و ناتو، نشست هاى دو جانبه نظامى ميان افغانستان و پاکستان نیز صورت گرفته است.

از سوى ديگر در خبرنامه یی که از سوى ارتش پاکستان به نشر رسيده، آمده است که در نشست سه جانبه کابل، یک هيئت شش نفرى از اين کشور شرکت کرده است.

گفته شده است که در اين نشست تعهد شد که هر سه جانب براى از بين بردن گروه داعش اقدام کنند و برعلاوه آن همکارى هاى مشترک نيز صورت گيرد.

در خبرنامه آمده است که در نشست دو جانبه با افغانستان در مورد تبادله زندانيان نيز صحبت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала