پسر بن لادن خواستار حمله مسلحانه بر رژیم بشار اسد شد

© YouTube.comپسر بن لادن خواستار حمله مسلحانه بر رژیم بشار اسد شد
پسر بن لادن خواستار حمله مسلحانه بر رژیم بشار اسد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پسر اسامه بن‌لادن که به عنوان یکی از محتمل‌ترین رهبران بعدی القاعده تلقی می‌شود، خواستار ایجاد "جهاد جمعی برای حفظ سوریه از دست رژیم اسد" شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه ساندی تایمز، بر اساس ویدئوی منتشر شده از سوی یکی از شبکه اجتماعی، حمزه بن‌لادن، پسر اسامه بن‌لادن، رهبر پیشین القاعده که نزدیک به 28 سال دارد، از مسلمانان سنی خواست که علیه جنگجویان، شیعیان و دیگر مخاصمان بین‌المللی "جهاد" کنند.
در حال حاضر "هیات تحریرالشام" که یکی از شاخه‌های القاعده است بخش اعظمی از ادلب در شمال غربی سوریه را تحت کنترل خود دارد.
طبق گزارش ایسنا، حمزه در این پیام اعلام کرده است: بحران سوریه بحرانی است که برای تمام جامعه مسلمان اتفاق افتاده است. بر همین اساس مردم سوریه در برابر جنگجویان، شیعیان و متخاصمان بین‌المللی مقاومت می‌کنند. در همین راستا باید همه مسلمانان در کنار آنها ایستاده، از آنها حمایت کرده و در پیروزی آنها کمک کنند.
از حمزه بن لادن به عنوان جانشین پدرش در تشکیلات القاعده در آینده نزدیک یاد می‌شود و مدت‌هاست تصویری از او منتشر نمی‌شود که احتمالا به دلایل امنیتی و پرهیز از هدف قرار گرفتن از سوی آمریکاست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала