شامانوف در مورد اظهارات غیر مسئولانه نیکی هیلی اظهار نظرکرد

© Sputnik / Sergei Pyatakovشامانوف در مورد اظهارات غیر مسئولانه نیکی هیلی اظهار نظرکرد
شامانوف در مورد اظهارات غیر مسئولانه نیکی هیلی اظهار نظرکرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر شامانف ،رئیس کمیته دفاع دوما دولتی روسیه، از حزب (روسیه متحد)، در مورد بیانیه نیکی هیلی نماینده ایالات متحده در سازمان ملل متحد درباره نابودی کوریای شمالی اظهار نظر کرد.

به گزارش سپوتنیک، نیکی هیلی نماینده ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد روز یکشنبه گفت که ایالات متحده امکانات برای راه های حل مشکل کوریای شمالی در چارچوب ساختار سازمان ملل را تمام کرده است. او خاطر نشان کرد که اگر کوریای شمالی امنیت ایالات متحده و متحدانش را تهدید کند، آن را نابود خواهد کرد.

شامانف به ریانووستی گفت"من فکر میکنم این فریاد قلب است. آنرا به شکل دیگری نمی توان گفت،چونکه اگر امکانات امریکا رادر نظر بگیریم البته که امریکا از آن برخوردار است.و برای انجام آن،من فکر میکنم که شرایط دیگری ضروری خواهد بود،و اولتر از همه توافق جامعه جهانی نیاز است.آنها در نظر ندارند که در سیاره دیگری زندگی کنند.بنا بر این من فکر میکنم که این اظهارات غیر مسئولانه یک ابر قدرت است،که خود را به عنوان  رهبر جامعه جهانی قرار داده است"

پارلمان متقاعد شده است،که بعید است ایالات متحده امریکا بدون رضایت جامعه جهانی ،که "بدون قید و شرط" دریافت نمی کنند برای چنین کاری تصمیم بگیرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала