نقطه پایان بر تنش های لظفی حکمتیار و عطا محمد نور گذاشته شد

© عکس از صفحه عطا محمد نورنقطه پایان بر تنش های لظفی حکمتیار و عطا محمد نور گذاشته شد
نقطه پایان بر تنش های لظفی حکمتیار و عطا محمد نور گذاشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر حزب اسلامی و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان وعده داد که دیگر به کنایه زدن علیه یک دیگر خاتمه دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، پس از تنش و اتهام‌های لفظی میان گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و عطامحمد نور، رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان نگرانی‌هایی میان شهروندان خلق شده بود که دامنۀ این تنش‌ها افزایش میابد و سبب بحران در کشور می‌شود.
حال رییس اجماع ملی مردم افغانستان می‌گوید، رهبر حزب اسلامی و رییس اجرایی جمعیت اسلامی به آنان وعده سپرده‌اند که دامنۀ بحران را بیشتر نمی‌کنند و پس از این از صحبت‌های کنایه‌آمیز در برابر هم خودداری می‌کنند.
محمدابراهیم الکوزی، رییس اجماع ملی مردم افغانستان امروز در یک نشست خبری در کابل می‌گوید، آقای نور و آقای حکمتیار وعده داده‌اند که پس از این به نشانی‌ هم‌دیگر نمی‌تازند.
رییس اجماع ملی مردم افغانستان می‌افزاید، تلاش‌های آنان برای گفت‌وگوی رو در رو میان آقای نور و حکمتیار نیز جریان دارد و در کنار آن برای مذاکره صلح با طالبان به ولایت‌های افغانستان می‌روند تا زمینۀ گفت‌وگوهای صلح را برابر کنند.
سخنگوی عطامحمدنور والی بلخ و رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان و سخنگوی حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار گفت‌وگوهای اجماع ملی مردم افغانستان را تأیید می‌کنند و می‌گویند که اگر موضوع منافع ملی در میان باشد، آنان حاضر اند که با هم دیدار و گفت‌وگو کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала