Su-57 در90 ثانیه: حقایق جالب در مورد جدید ترین طیاره جنگی روسیه+ویدیو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Su-57 در90 ثانیه:حقایق جالب در مورد جدید ترین طیاره جنگی روسیه+ویدیو
Su-57 در90 ثانیه:حقایق جالب در مورد جدید ترین طیاره جنگی روسیه+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تازه ترین طیاره جنگی نسل پنجم روسیه قادر به حمله براهداف زمینی و هوایی و از بین بردن دشمن در عقب نیم کره خواهد بود و مواد کامپوزیت 25 درصد وزن خالی این طیاره را تشکیل میدهد.

 به گزارش اسپوتنیک،کانال تلویزیونی "Zvezda" در مورد این طیاره جنگی نسل "پنجم" Su-57 ، که مجموعه آن در سال آینده به نیروی هوایی فدراسیون روسیه عرضه می شود گفت.

1) حجم مواد کامپوزیت 25 درصد وزن خالی هواپیما است. در عین حال، قطعات Su-57 چهار بار کمترنسبت به Su-27است.

2) با استفاده از جدیدترین رادار، Su-57می تواند بهتر از دیگر دستگاه ها اهداف  را درهوا، زمین و سطح آب ببیند.

رادار Su-57 با یک آرایه فازی فعال که شامل 1526 ماژول گیرنده است، این هواپیما را با طیف وسیعی از تشخیص، ردیابی چند کانال از اهداف و استفاده از سلاح های هدایت شده راکتی فراهم میکند.

3)  Su-57می تواند دشمن را در نیمکره عقب نابود کند و برای این کار نیازی به برگشت ندارد.

4) چوکی کتاپولت(چتر نجات) Su-57 قادر به نجات در هر ارتفاع حتی از زمین است.در آینده نزدیک  میتواند برای نجات حتی بدون شرکت پیلوت تصمیم بگیرد.

ایگور ناصنکوف ریس شرکت"تکنودینامیکس" در مصاحبه با سایت تلویزیونی "Zvezda" گفت. پیلوتان با وزن45 کیلوتا 110 کیلو گرام  میتوانند درچوکی این طیاره کار کنند. سیستم اتوماتیک به طور قابل توجهی بهبود یافته است.از برکت سانسور های ساخته شده حتی بدون اطلاعات در مورد سرعت پرواز از سیستم های طیاره ،ورود پراشوت  را دقیقا مشخص می سازد.

5)  Su-57می تواند هم به تنهایی و مشترک مبارزه کند،و هر ماشین چشم و گوش کل ارتش خواهد بود.

این طیاره قادر به انتقال اطلاعات اهداف به طیاره های دیگر و همچنین برای سیستم های دفاع هوایی زمینی است وبرعکس میتواند اهداف تعین شده را از آنها دریافت کند.درعین حال سیستم کنترول هیت مدیره می تواند تا 60 هدف را همراهی و به16 آنها شلیک کند.و این کیفیت جنگنده را چندین مرتبه افزایش و تلفات جنگی را کاهش میدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала