در امریکا خواستار تحقیق امکان دخالت"رادیو اسپوتنیک" در انتخابات شدند

© Sputnik / Konstantin Chalabov /  مراجعه به بانک تصاویر در امریکا خواستار تحقیق امکان دخالت"رادیو سپوتنیک" در انتخابات شدند
در امریکا خواستار تحقیق امکان دخالترادیو سپوتنیک در انتخابات شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه تن از اعضای کنگره امریکا از«اژیت پایا» ریس کمیسیون ارتباطات فدرال خواستار بررسی امکان "دخالت رادیو اسپوتنیک" در انتخابات ریاست جمهوری امریکا شدند.

 به گزارش اسپوتنیک،در نامه ای که توسط آنا ایشو،مایکل دویل و فرانک پیلونا امضا شده گفته شده است" ما در پاسخ به گزارشات نگران کننده مطبوعات مینویسیم، شبکه ای که توسط دولت روسیه تامین میشود،می تواند امواج ضروری در امریکا را برای نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 استفاده کرده باشد".این نامه در اختیار ریانووستی قرار دارد.

اعضای کنگره با استناد از مقاله نیویورک تایمز،که فرض بر آن میرود  " RT, Sputnikوتیوری جنگ جدید روسیه" میتواند  در دور انتخابات تاثیر گذاشته باشد متکی هستند. در این نامه اشاره شده است ،که رادیو میتواند فرکانس را برای گسترش اطلاعات دروغ"برای نفوذ درسیاست امریکا و تضعیف انتخابات" استفاده کرده باشد. اما آنهاهیچ مدارکی را نداده است.

آنها به پخش سپوتنیک در فرکانس105,5در واشنگتن اشاره میکنند اما این واقعیت را مد نظر نگرفتند که اولین پخش رادیو در اول جولای تقریبآ بیش از شش ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری شد.با این حال اعضای کنگره هیچ استدلالی را در مورد ان که چگونه پخش سپوتنیک در فرکانس مشخص شده ،پس ازمدت طولانی در انتخابات تاثیر می گذارد ارائه نمی کنند.

مسکو بار ها و بار ها اتهامات خدمات ویژه امریکا را در رابطه با تلاش رسانه های روسیه  در تاثیر در انتخابات ایالات متحده را رد کرده است.مارگاریتا سمونیان سر دبیر RT و آژانس سپوتنیک این اتهامات به شبکه های نشراتی را حملاتی نامید که در آنها حتی یک کلمه ای حقیقت ندارد و  دیمیتری پسکوف سنخنگوی ریاست جمهوری  آنها را پوچ و بی اساس نامید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала