زخمی شدن نظامیان روس در سوریه

© Photo / Official VK account of the Ministry of Defence of the Russian FederationРабота инженеров Международного противоминного центра Вооруженных Сил России в освобожденном Алеппо
Работа инженеров Международного противоминного центра Вооруженных Сил России в освобожденном Алеппо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حمله شبه نظامیان در منطقه ادلب سوریه سه تن از نظامیان روسیه زخمی شده اند، این حمله تلفات جانی را در بر نداشت.

به گزارش اسپوتنیک، دگروال سرگئ رودسکوی رئیس اداره عملیات اصلی ستاد کل نیرو های نظامی روسیه در سوریه به خبرنگاران گفت، گروهی از پلیس نظامی روسیه توسط تروریست ها در منطقه ادلب سوریه احاطه شده است، افسران پلیس برای چندین ساعت به همراهی سربازان محلی قبیله موالی حملات تروریست ها را دفع کردند. او اشاره نمود که آنها توسط قطعات خاص با حمایت نیرو های هوایی از محل تخلیه شدند.
یکی از اهداف اصلی عملیات شبه نظامیان ، تلاش برای دست یافتن به یکی از واحدهای پلیس نظامی روسیه میباشد که وظیفه نظارت در پایگاه مستقر در این منطقه را دارد.
به گفته وی، در نتیجه حمله باندیست ها "یک دسته از پلیس نظامی به تعداد 29 نفر" در محاصره قرار گرفتند و برای چند ساعت حملات دشمن را که چند برابر برتر بود به همراهی سربازان محلی قبیله موالی دفع نمودند. قبیله موالی که توافق برای پیوستن به رژیم ،برای پایان دادن به خصومت ها را امضا نموده اند ، در چنین شرایط دشوار نیز به آن پابند میباشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала