نایب قهرمان آسیا در مقابل تیم فوتسال افغانستان زانو زد

© Union footballistique de Russieنایب قهرمان آسیا در مقابل تیم فوتسال افغانستان زانو زد
نایب قهرمان آسیا در مقابل تیم فوتسال افغانستان زانو زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوتسالیست های افغانستان در چهارمین روز مسابقات آسیایی ترکمنستان حماسه آفریدند و سومین پیروزی خود را در برابر تیم ازبکستان نایب قهرمان آسیا بدست آوردند.

پیروزی های ورزشی پی در پی برای افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی های ورزشی پی در پی برای افغانستان
به گزارش اسپوتنیک، سید علی کاظمی سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحه فیسبوک خود نوشت: تیم قدرتمند ازبکستان تیم دوم اسیا هم مغلوب فوتسال افغانستان شد.

 تیم فوتسال افغانستان، که در دو بازی پیش با نتایج مشابه 6 بر 1 چین و مالدیو را شکست داده بود، با روحیه فوق العاده به مصاف ازبکستان نایب قهرمان آسیا رفتند.

 نخستین گل افغانستان را در دقیقه پنج نیمۀ نخست اکبر کاظمی به ثمر رساند و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

 فوتسالیست های افغانستان نیمه دوم را هجومی آغاز کردند، و در همان دقیقه 21 بازی سید مهدی هاشمی توانست گل دوم را وارد دروازه ازبکستان نماید.

جواد حیدری در دقیقۀ 34 بازی موفق گردید که افغانستان 3 بر صفر مقابل ازبکستان پیش بیاندازد و در نهایت گل اخیر را دروازۀ بان افغانستان با یک حرکت عالی توانست دروازۀ خالی حریف را باز کند.

در دقایق پایانی ازبکستان که چیزی برای از دست دادن نداشت، بر شدت حملات خود افزود و  در دقایق پایانی یعنی 35 و 38 دو گل به ثمر رساند و بازی با نتیجه چهار بر دو به نفع افغانستان به پایان رسید.

 تیم فوتسال افغانستان با این سه پیروزی صعود خود به دور بعدی را قطعی کرده و فردا برای سر گروه شدن باید تیم امارات را شکست بدهد.

بازی بعدی افغانستان ساعت 4:15 بعد از ظهر به وقت کابل برگزار می شود.

یادآوری می کنیم، که افغانستان در مسابقات داخل سالن آسیایی با گرفتن یک مدال طلا، یک نقره و 5 برنز در رده 20 این مسابقات در حال حاضر قرار دارد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала