در آلمان یک هنرپیشه پورنو به جرم افشای اسرار دولتی محاکمه شد

© Fotolia / Gajusدر آلمان یک هنرپیشه پورنو به جرم افشای اسرار دولتی محاکمه شد
در آلمان یک هنرپیشه پورنو به جرم افشای اسرار دولتی محاکمه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمه دوسلدورف یک مرد 52 ساله هسپانوی الاصل را به جرم افشای اسرار دولتی به یک سال حبس مشروط، محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دویچه وله، این مرد به نام روک م. که گذشته نه چندان خوب داشته است — کارمند استخبارات اسبق، حسابدار اسبق، هنرپیشه پورنو اسبق، کاتولیک است و چهار فرزند دارد، به جرم تلاش افشای اسرار دولتی به افراط گرایان، محکوم شده است.

در پایان سال 2016 روک در اداره دفاع از قانون اساسی آلمان آغاز به کار کرد. علاوه بر دیگر وظایف، وی همچنان ماموریت نظارت از افراط گرایان را داشت. روزی از روز ها این مرد برای تفریح از کار، وارد یک صفحه چت آنلاین شد، و در آنجا با افراط گرایان معرفی شد.

روک به دوستان حکایت کرد که تصمیم دارد یک حمله تروریستی انجام دهد و خواستار معاشرت با هم‌فکر هایش است. وی همچنان با یکی از آشنایان جدیدش در صالون ورزشی وعده ملاقات گذاشته بود.

این مرد در جریان گفتگو با دوست جدیدش به او وعده سپرد تا معلومات سِری درمورد اقدامات ارگان‌های کشفی و استخباراتی آلمان ارائه کند. در نتیجه معلوم شد که اسلام‌گرایی که با روک گفتگو کرده بود، در اصل یک مامور استخبارات بود، و روک را دستگیر کرد.

در جریان تحقیقات واضح شد که روک حتی خود دسترسی به معلومات سِری نداشته و یگانه هدفش سرگرمی بوده است. این مرد به جرم تلاش برای افشای اسرار دولتی محکوم به حبس شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала