روسیه مصمم است با ایالات متحده در مورد افغانستان همکاری کند

© Flickr / DFID - UK Department for International Developmentروسیه مصمم است با ایالات متحده در مورد افغانستان همکاری کند
روسیه مصمم است با ایالات متحده در مورد افغانستان همکاری کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه آماده همکاری با ایالات متحده امریکا درباره افغانستان است، اما در این مورد وزرات امور خارجه روسیه پس از بررسی نتیجه گیری خواهد کرد.

وزارت خارجه روسیه: راهبرد جدید ترامپ در افغانستان ناکارآمد است - اسپوتنیک افغانستان
وزارت خارجه روسیه: راهبرد جدید ترامپ در افغانستان ناکارآمد است
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان و رئیس گروه دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه گفت:- "روسیه قرار است که با ایالات متحده امریکا در افغانستان همکاری کند، اما این کار وابستگی به جدی بودن نیت واشنگتن در این باره است و ما می خواهیم که این تنها در گپ زدن نباشد، بلکه ما می خواهیم که در عمل هم نشان داده شود".

پیش از این، ضمیر کابلوف با الیس ولز نماینده ویژه ایالات متحده امریکا برای افغانستان در حاشیه نست مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرده بود. این نخستین دیدار نمایندگان ویژه امریکا و روسیه پس از اعلام راهبرد جدید امریکا برای افغانستان است.

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان گفت:- "او «ولز» رسما به من اطمینان داد که رئیس جمهور امریکا (دونالد ترامپ) به طور جدی خواهان مبارزه و از بین بردن گروه های تروریستی مانند: داعش، القاعده است، اما این تنها حرف است. آنها راست می گویند، اما ما به حرف زدن باور نداریم و ما زمانی باور می کنیم که به شکل عملی این کار را انجام بدهند و موفقیت های شان در این زمینه قابل دید باشد".

با این حال او این دیدار نمایندگان امریکا و روسیه را پس از اعلام راهبرد امریکا درباره افغانستان با اهمیت خواند.

کابلوف گفت:- "این بسیار خوب شد که ما آنها ارتباط برقرار کردیم، چون پیش از این حتی نمی دانستیم که با چه کسی گفت و گو کنیم".    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала