قتل در تهران دستگیری در افغانستان

© Photo / Zahra Ahmadiقتل در تهران دستگیری در افغانستان
قتل در تهران دستگیری در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد جوان که در یک درگیری خیابانی در تهران مرتکب قتل شده بود پس از گذشت نزدیک به یک سال از جنایت در افغانستان شناسایی و دستگیر شد.

Pakistan's Defense Minister Khawaja Muhammad Asif - اسپوتنیک افغانستان
پاکستان و ایران: مشکل افغانستان راه حل نظامی ندارد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، در سال گذشته پدر مقتول به کارآگاهان تهران خبر داد که پسرش بنام امیر شب گذشته در یک درگیری خیابانی توسط چاقو به قتل رسیده است.

پولیس تهران با تشکیل پرونده ابتدایی آغاز به بررسی این موضوع کردند. که در بررسی ها یکی از دوستان مقتول که شب حادثه در زمان درگیری همراه مقتول بود، به اداره پولیس آگاهی تهران حاضر و جریان چنین بازگو نمود:

یک موتر 206 به سمت من آمد و سرنشین آن با حالت تندی به من نگاه کرد و گفت: 'چیه ؛ به خط پیشونیت می نازی!! ' و در ادامه پیاده شد و یک سیلی به من زد اما این شخص را شناختم ؛ یکی از بچه های محله مهرآباد جنوبی بنام بهمن بود ؛ در همین زمان امیر هم از پارکینگ خارج شد که بهمن یک سیلی هم به او زد و در ادامه امیر و بهمن با یکدیگر درگیر شدند؛ بهمن با چاقو به سمت امیر رفت ؛ امیر عقب کشید تا چاقو نخورد اما زمین خورد ؛ بهمن روی سینه اش قرار گرفت و چند ضربه به او زد ؛ بهمن (پس از ارتکاب جنایت) به سرعت سوار ماشین من شد و از محل فرار کرد ؛ دوستش نیز با ماشین 206 خودشان از محل دور شد ؛ همان شب موضوع را به پولیس اعلام کردیم، که بلافاصله امیر به شفاخانه منتقل شد؛ موتر من نیز ساعت 24:00 همان شب رها شده در خیابان ستارخان پیدا شد.
در ادامه متهم توسط کارآگاهان شناسایی شد که مجرم پس راز شناسایی با کمک یکتن از شهروندان افغانستانی به افغانستان فرار کرده بود.
دستگیری بهمن در افغانستان:

در ادامه تحقیقات کارآگاهان فرد کمک کننده فراری را در هنگام برگشت به تهران دستگیر و پس از تحقیقات محل مخفی شدن فرد قاتل را در افغانستان شناسایی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала