یک جنرال روسی در سوریه کشته شد

© Sputnik / Vitaliy AnkovКомандующий 5-й общевойсковой армией генерал-лейтенант Валерий Асапов во время торжественного открытия всеармейских соревнований "Танковый биатлон" и "Суворовский натиск" в Приморском крае
Командующий 5-й общевойсковой армией генерал-лейтенант Валерий Асапов во время торжественного открытия всеармейских соревнований Танковый биатлон и Суворовский натиск в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه گزارش داد: در دیالزور سوریه در اثر اثابت هاوان شلیک شده از جانب "دولت اسلامی" یک جنرال روسی کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه وزارت دفاع روسیه، یک جنرال روسی به نام والری آسپوف در نتیجه تیراندازی تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" در سوریه کشته شد. وزارت دفاع روسیه اظهار داشت پس از مرگ جایزه بزرگ دولتی به این جنرال اهدا می گردد.

این وزارتخانه در ادامه افزود: "در نتیجه گلوله هاوان نیروهای داعش، جنرال والری آسپوف به شدت مجروح شد و در نتیجه جان خود را از دست داد."

لازم به ذکر است که آسپوف در پست فرماندهی نیروهای روسیه در سوریه مشغول به خدمت بوده است و از فرماندهان سوریه در عملیات آزادی دیر الزور سهم بسزایی داشته است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала