فیفا: نمایندگان پارلمان و سنای افغانستان در حل مشکلات ناتوان هستند

© AP Photo / Rahmat Gulپارلمان افغانستان
پارلمان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان- فیفا، در گزارشی اعلام کرد که عملکرد سنا و پارلمان افغانستان نشان می‌دهد که آنها در حل به مشکلات مردم افغانستان ناکام و ناتوان هستند.

به گزارش به گزارش اسپوتنیک، مسئولان بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان امروز در یک نشست خبری نتایج بررسی این نهاد را از عملکرد سنا و پارلمان افغانستان اعلام کردند.
بر اساس گزارش این نهاد نمایندگان افغان در رسیدگی به مشکلات مردم افغانستان ناکام بوده ‌اند اما در نظارت بر عملکرد دولت و تصویب قوانین نسبت به دوره‌های گذشته بهتر عمل کرده‌ اند. نعیم اصغری از مسئولان فیفا تصریح کرد که این نهاد عملکرد نمایندگان افغان را در دوره سیزدهم با دورخ یازدهم و دوازدهم مقایسه کرده است.
در گزارش این نهاد آمده است که حضور مداوم نمایندگان مردم افغانستان نیز در نشست‌های سنا و پارلمان این کشور نسبت به گذشته بهبود یافته و نمایندگان بیشتری در نشست‌های مجالس حضور دارند.
حسیب معترف یکی دیگر از اعضای فیفا اظهار داشت: تعلیق وظایف تعدادی از نمایندگان به دلیل غیبت طولانی توسط هیئت اداری پارلمان و سنای افغانستان باعث شده تا نمایندگان مردم حضور مداوم داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала