آیا امریکا به روسیه اعلان جنگ داده است؟

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر آیا امریکا به روسیه اعلان جنگ داده است؟
آیا امریکا به روسیه اعلان جنگ داده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حسین ودینالی (Hüseyin Vodinalı) در مقاله منتشره در روزنامه Aydinlik Gazetesi، چاپ ترکیه مینویسد، بگذار کوریای شمالی هرقدر که خواسته باشد، بگوید که امریکا که طیارات بمبارد آن در حریم هوایی آن مداخله میکنند، به کوریای شمالی اعلان جنگ داده است. در واقعیت امریکا جنگ واقعی را به روسیه اعلان نموده است.

چگونه؟
نظامی بلندرتبه روسیه را در سوریه به قتل رسانده اند.
تورن جنرال والیری اساپوف، قوماندان اردوی نمبر پنج در شرق دور روسیه و دو دگروال که در پهلوی او قرار داشتند، هنگام بازدید از قرارگاه قوماندانی نیروهای سوریه در دیرالزور، در نتیجه آتشباری هاوان از مواضع داعش (سازمان ممنوع در روسیه- تبصره مدیریت مسوول) کشته شدند.
در کجا؟
در دیرالزور، جای که نیروهای روسیه و سوریه مشترکاً پیشروی میکنند.
چرا؟
به خاطریکه قرار گرفتن دیرالزور تحت کنترول سوریه بدان معنی خواهد بود که امریکا مناطق غنی نفت خیز را از دست میدهد و سوریه امنیت سرحد سوریه — عراق را تامین میکند.
سرگی ریبکوف معاون وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که قتل تورن جنرال والیری اساپوف در سوریه نتیجه سیاست دوروی امریکا در این کشور است.
ریبکوف گفت:«مرگ قوماندان روسی — بهای است که روسیه به خاطر سیاست منافقانه امریکا در سوریه پرداخته است».
یک منبع در ارگان های امنیتی سوریه در صحبت با Sputnik اظهار داشت:«اولین نتائیج تحقیقات مرگ تورن جنرال اساپوف راجع به فاش شدن معلومات در مورد محل اقامت او به آن جهت گواهی میدهد که حمله را انجام دادند».
همکاری امریکا و داعش رسماً ثابت شده است
در هفته گذشته وزارت دفاع روسیه تصاویر را از قمر مصنوعی منتشر ساخت که در آن وسایط ترانسپورت نظامی جابجا شده امریکا در شمال دیرالزور نشان داده شده اند.
در اعلامیه وزارت دفاع روسیه در Facebook گفته شده که این تصاویر از تاریخ 8 تا 12 سپتمبر عکاسی شده اند. در پهلوی مواضع تروریستان داعش موترهای زرهدار «هامر» که در جمله تسلیحات نیروی خاص امریکا شامل اند، ثبت شده اند.
در اعلامیه تذکر بعمل آمده که نیروهای خاص امریکا در منطقه قرار دارند که در کنترول سازمان تروریستی داعش می باشد و آشکارا با تروریستان وارد کدام زدوخورد نمی شوند و «در مناطق که تروریستان در آنها مسلط اند، امریکا خود را در امن عام و تام احساس میکند».
دیپلومات امریکایی بیرت ماکگریگ (Brett McGurk)، نماینده ویژه امریکا در ایتلاف در باره مبارزه با داعش، از نقطه نظر «ارتباط داشتن» به حزب کارگران کوردستان شهرت دارد.
ولی به اساس تصاویر پخش شده اخیر ما میدانیم که او نه تنها با حزب کارگران کوردستان، بلکه باداعش نیز رابطه نزدیک دارد.
خبر داده شده که رهبر قومی بنام احمد ال حولا که به نفع داعش کار میکند، توسط ماکگریگ در «شورای نظامی دیرالزور» مقرر شده است.
رهنما در باره جنگ مختلط که امریکا علیه روسیه آغاز کرده است
در سال گذشته اردوی امریکا رهنما بنام «جنگ نسل جدید روسیه» منتشر ساخت.
در این نشریه که از 68 صفحه تشکیل شده، استراتیژی پیشبرد جنگ مختلط روسیه و تخنیک مقابله با آن تشریح شده است.
نشریه که در مواد تصویری سامان آلات و تسلیحات را معرفی میکند که اردوی روسیه از آنها استفاده میکند، نقاط مثبت و منفی روسان را تحلیل میکند و راجع به این معلومات میدهد که چگونه در جنگ غیرمتناظر بر آنها ضربه وارد آورده شود.
حوادث در سوریه و قتل جنرال روسی نشان میدهند که چرا این نشریه آماده شده بود.
مسکو، واضحاً، قتل جنرال روسی را درست فهمیده است. تشدید جنگ توسط امریکا در منطقه و حتی برخورد نظامیان امریکایی و روسی — فقط مساله مربوط به زمان است.
خاصتاً وقتیکه روسیه رسماً همکاری داعش با اردوی امریکا را افشا ساخت.
بدون شوخی، جهان ما با تهدید کومپلکس عظیم نظامی مواجه می باشد که توسط یک دیوانه سرکش که از این روگردان نیست، تا کشور کامل را به نابودی کلی، هم تهدید هستوی و هم تهدید عنعنوی و همچنان جنگ غیرمتناظر، تهدید کند، رهبری میشود.
کوریای شمالی، چین، روسیه، ترکیه، ایران، سوریه، عراق، لبنان، وینزویلا، افغانستان، آذربایجان و بسیاری کشورهای دیگر عملاً با تهدید از جانب امریکا دست به گریبان می باشند.
بعد از این هیچ جای در جهان، بشمول امریکا و اسرائیل امن نخواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала