وزیر امور خارجه ایتالیا: سفیر کوریای شمالی باید ایتالیا را ترک کند

© AP Photo / Gregorio Borgiaوزیر امور خارجه ایتالیا: سفیر کوریای شمالی باید ایتالیا را ترک کند
وزیر امور خارجه ایتالیا: سفیر کوریای شمالی باید ایتالیا را ترک کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه ایتالیه گفته است، که سفیر کوریای شمالی در رم باید ایتالیا را ترک کند.

رسانه ها:امریکا آمادگی کوریای شمالی برای مذاکرات را آزمایش میکند - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها:امریکا آمادگی کوریای شمالی برای مذاکرات را آزمایش میکند
به گزارش اسپوتنیک، آنگولین آلفانو وزیر امور خارجه ایتالیا در مصاحبه ای با روزنامه لا ریسپوبلیکا گفت:- "ما تصمیم جدی گرفته ایم که روند اخراج سفیر را به پایان برسانیم و او باید ایتالیا را ترک کند".

آلفانو همچنین گفت:- "اظهارات اخیر رکس تیلرسون وزیر امور خارجه ایالات متحده به خاطر مذاکره با کوریای شمالی خوب است و این بیش از اندازه استاندارد است".

یادآوری می کنیم، که ایتالیا به طور سنتی از توقف برنامه های راکتی و هسته ای کوریای شمالی استقبال می کند. در همین حال روز جمعه در وزارت امور خارجه ایتالیا یک نشست غیر رسمی در مورد بحران کوریای شمالی با نمایندگان جی-7، اتحادیه اروپا، کوریای جنوبی و استرالیا برگزار شد.

پیونگ یانک در 3 سپتمبر اعلام کرده بود، که آزمایش کلاهک هایدروجنی برای راکت های بالستیک بین قاره ای را موفقانه آزمایش کرده است. ارتش جاپان و کوریای جنوبی قدرت این کلاهک هایدروجنی را 160 کیلوات تخمین زده است، که در مقایسه با قدرت بمب اتمی که در شهر هیروشیمای جاپان در سال 1945 توسط امریکا پرتاب شد، 10 برابر می باشد.

هفته پیش نیز کوریای شمالی یک راکت بالستیک دیگر را پرتاب کرد که از بالای قلمرو جاپان عبور کرد، که پس از آن شورای امنیت سازمان ملل متحد یک قطعنامه جدید برای تحریم کوریای شمالی را به تصویب رساند.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала