مقامات امریکایی اعلامیه داعش درمورد تیراندازی در لاس وگاس را تائید نمی‌کنند

© REUTERS / Courtesy of Bill Hughes/Las Vegas News Bureau/File photoمقامات امریکایی اعلامیه داعش درمورد تیراندازی در لاس وگاس را تائید نمی‌کنند
مقامات امریکایی اعلامیه داعش درمورد تیراندازی در لاس وگاس را تائید نمی‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعلامیه گروه تروریستی داعش در مورد به دوش گرفتن مسئولیت تیراندازی در لاس وگاس توسط ارگان‌های کشفی امریکا در حال بررسی است، اما مقامات این کشور تا هنوز این موضوع را تائید نکرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس خبری رویترز به نقل از سخنگوی اداره ترامپ نوشته است که در حال حاضر اعلامیه گروه تروریستی "دولت اسلامی" درمورد به دوش گرفتن مسئولیت تیراندازی در لاس وگاس امریکا که منجر به کشته شدن 58 تن و زخمی شدن بیش از 200 تن شده است، را بررسی می‌کنند، اما آنرا تائید کرده نمی‌توانند.

گروه داعش مسئولیت تیراندازی در لاس وگاس را به عهده گرفت - اسپوتنیک افغانستان
گروه داعش مسئولیت تیراندازی در لاس وگاس را به عهده گرفت

این تیراندازی شام روز یکشنبه به وقت محلی جریان جشنواره موسیقی که در لاس وگاس برگزار شده بود، رخ داده است. براساس اطلاعات پولیس، این تیراندازی توسط استیون پیدوک، مرد 64 ساله امریکایی صورت گرفته است.

تیراندازی از طبقه 32 یک مهمانخانه صورت گرفته است. در زمان تیراندازی بر کنسرتی که در فضای باز اجرا می‌شد، ده‌ها هزار نفر حضور داشتند. از نقطه نظر تعداد قربانیان، این بزرگترین واقعه تیراندازی در تاریخ ایالات متحده امریکا است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала