واکنش زاخارووا به اقدامات امریکا در رابطه با ماموریت های دیپلماتیک این کشور

© Sputnik / Sergey Pyatakovواکنش زاخارووا به اقدامات امریکا در رابطه با ماموریت های دیپلماتیک این کشور
واکنش زاخارووا به اقدامات امریکا در رابطه با ماموریت های دیپلماتیک این کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زاخارووا اقدامات امریکا در ارتباط با ماموریت های دیپلماتیک روسیه را با فروش میسیز مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مورد اقدامات مقامات امریکا در ارتباط به قنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو در صفحه فیسبوک اش نوشته است" خلاصه در مورد اقدامات نیروی خاص امریکا در رابطه به قنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو و دیگر ماموریت های دیپلماتیک بگویم: نمیدانم آنها از ابتدا چه می خواستند، اما بالاخره نتیجه اش به " فروش میسیز" مبدل شد."
پیش از این، سفیر روسیه در واشنگتن پاسخ سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا که گفته بود، مقامات اطلاعات امریکا هرگز قفل قننسولگری روسیه نشکستانده اند، را داد.
روز گذشته وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای مامورین اطلاعاتی امریکا را به جستجوی و بازرسی ساختمان قنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو متهم کرد و سخت از این اقدام مامورین استخباراتی امریکا انتقاد کرد. در این بیانیه آمده است" آنها (مقامات امریکایی) به طور کامل تمام دفاتر قنسولگری روسیه را در سان فرانسیسکو اشغال کرده و بخش مسکونی ساختمان اداری آن بیش از یک ماه است که در دسترس نیروهای خاص امریکا قرار گرفته است.
شایان ذکر است، که مراسم شکرگذاری از سال 1924 در نمایشی از چهره های خاص در فروشگاه های زنجیره ای " میسیز" برگزار می شود و میلیون ها تماشاچی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала