ملاقات دانشجوی افغان با ریس جمهور جمهوری کاباردینا بالکاریا

© Sputnik / رومان شریفیرومان شریفی
رومان شریفی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رومان شریفی محصل دانشکده طب معالجوی با کوکف یوری الکساندرویچ ریس جمهور جمهوری کاباردینو بالکاریای روسیه ملاقات نمود.

به گزارش اسپوتنیک، در این ملاقات که به مناسبت حمایت و تشویق جوانان ممتاز که در 12 اکتوبر سال روان وارد بزرگترین مسابقات جهانی میان محصلان بیش از 180 کشور جهان که در شهر سوچی برگزار میگردد، صورت گرفته است.
آقای کوکف در ارتباط به نقش جوانان گفت: «اعتقاد داشتن بر جوانان یعنی اعتقاد به خود کفایی، پیشرفت و ترقی میباشد، جوانان نسل برومند و محرک اند که اعتقاد کامل بر دموکراسی، عدالتخواهی و شایسته سالاری دارند، و امروزه راه حل برای حل بحران های جهانی تنها استفاده از اندیشه، نیرو و اتحاد جوانان است که ما میتوانیم با استفاده از این نیرو به یک راه حل منطقی و علمی نائل شویم».

سفیر روسیه در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
روسیه به روند آموزش محصلین افغان در این کشور ادامه خواهد داد

رومان شریفی محصل سال پنجم دانشکده طب معالجوی در کاباردینا بالکاریای با ارایه سخنان در مورد نقش جوانان و سهم گیری آنان در سرنوشت کشور های شان چنین گفت، امروز همه ای مان بخاطر تحکیم صلح ، ثبات ، دموکراسی و ارزش های بشر دوستانه در یک فضای دوستانه جمع شده ایم و تلاش مان برای بهبودی وضعیت جاری در کشور ، منطقه و جهان است.
نقش پر رنگ جوانان در سرنوشت کشور های شان اثرات مثبت و مفید داشته است.

به نظر این دانش آموز، امروز این قدرت بزرگ میتواند راه حل برای مشکلات جهانی باشد، باید بخاطر داشت کشورهایکه از جوانان شان به عنوان ابزار های سیاسی استفاده میکنند بسیار زود این ابزار ها تبدیل به کابوس خطرناک و ویروس همه جاگیر به زیان خود شان تبدیل خواهد شد.
او می گوید که نباید نفس راحت کشید زیرا، اگر امروز مشکلات دامنگیر مردم افغانستان، سوریه، عراق، یمن، فلسطین…. شده است بزودی، فردا دامنگیر تمام کشور های دیگر خواهد شد.
رومان شریفی می افزاید من به کشور روسیه آمدم تا یکجا با جوانان دلیر، آزادیخواه و صلح جو یک نهاد بزرگ جوانان را که همه کشور ها را در بر گیرد و در زیر این چتر بزرگ راه حل برای معظلات بزرگ جهانی جوانان و انسان های بی گناه بسازیم.

محفل استقبال از اعزام محصلین افغان به روسیه در سفارت فدراسیون روسیه در کابل برگزار شد - اسپوتنیک افغانستان
محفل استقبال از اعزام محصلین افغان به روسیه

رومان شریفی دانشجوی سال ششم دانشگاه جمهوری کاباردینو بالکاریا روسیه است.
او مدت پنج سال میشود که در کشور روسیه مصروف تحصیل می باشد و طی این مدت دو دستگاهی طبی میباشد یکی دستگاه ثبت عکس العمل بدن انسان در مقابل اشیای بیرونی، که این دستگاه قادر به ثبت عکس العمل بدن انسان در مقابل قوه بیرونی بوده و مشخص میسازد که در کدام مدت زمان و با کدام سرعت خبر توسط نیرونها به سیستم مرکزی عصبی انتقال پیدا میکند، و دستگاه دومی بنام دستگاه پاک کننده جدار رگ ها از چربی ها میباشد که این دستگاه چربی های اطراف دیوار رگ ها را که باعث بندش جریان خون میشود پاک سازی نموده و جریان خون را بازتر میسازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала