روسیه سلاح محرم «قوی تر از بمب هستوی» طراحی میکند

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه سلاح محرم «قوی تر از بمب هستوی» طراحی میکند
روسیه سلاح محرم «قوی تر از بمب هستوی» طراحی میکند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انجنیران روسیه سلاح نیرومند جدید طراحی میکنند که نسبت به سلاح هستوی موثرتر ثابت شده میتواند.

توم تاوریس (Tom Towers) در مطلب منتشره در روزنامه «Daily Star»، چاپ انگلستان می نویسد، سلاح رادیوالکترونی توانایی از کارانداختن تخنیک الکترونی دشمن در شعاع چندین کیلومتری و خنثی نمودن اردوی کامل را دارا می باشد. در این سیستم ها از تشعشعات الکترومقناطیسی برای خاموش ساختن سرگلوله های راکتی و سیستم های مخابراتی داخلی طیارات استفاده میشود. این سلاح به فلج کردن وسایل اتومات چارج تانک ها، منفجرساختن مرمی های توپ که در داخل برج انداخت قرار دارند، قادر می باشد و حتی میتواند توسط تشعشعات سربازان دشمن را نیز از بین ببرد که در عمق 100 متر در زیر زمین پنهان شده باشند.
طوریکه خبر داده شده، مجتمع دفاعی — صنعتی روسیه جدیدترین راکت رادیوالکترونی «الابوگا» ساخته که میتواند تمام وسایل الکترونی دشمن را در شعاع 5،3 کیلومتری از کار اندازد. نظامیان تجهیز جدیدترین طیارت بی پیلوت ضربتی را توسط این سلاح جهت مقابله با نیروی هوایی دشمن پلان نموده اند.
برعلاوه این، طراحان روسیه ماشین اداره شونده از فاصله دور بنام «لیستوا» به نمایش گذاشته که میتواند وسایل انفجاری را از فاصله دور، در فاصله تا 100 متر، خنثی سازد. «لیستوا» آلات انفجاری هدایت شونده توسط ریموت کنترول را کشف میکند و بعداً آنها را توسط تشعشعات قوی دارای اهتزازات فوق العاده بلند منفجر می سازد. در جریان دو سال آینده نزدیک اردوی روسیه 150 ماشین این نوع دریافت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала