یک و نیم میلیون درخواست برای تماشای جام جهانی فوتبال

© Sputnik / Julia Chestnova /  مراجعه به بانک تصاویر Инсталляция с символикой ЧМ-2018 в Саранске
Инсталляция с символикой ЧМ-2018 в Саранске - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود این که به تازگی مراحل پیش فروش تکت های جام جهانی 2018 آغاز شده ، تا اکنون نزدیک به یک و نیم میلیون درخواست به کمیته برگزاری رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، سایت کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه، تاکنون بیش از 1.5 میلیون درخواست برای خریدتکت های این مسابقات را به سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ثبت نموده است. 90 هزار نفر نیز خواهان حضور در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه در ستدیوم لوژنیکی مسکو شده اند. 70 درصد درخواست‌کنندگان از روسیه می باشند.
اولین مرحله فروش تکت های جام جهانی 2018 روسیه تا 12 اکتبر ادامه خواهد داشت. در حال حاضر نیز علاقمندان فوتبال از تمام دنیا می‌توانند درخواست خرید تکت ‌ها را به فیفا ارائه دهند اما تضمینی برای دریافت وجود ندارد.
طبق قوانین فیفا اگر تعداد درخواست‌های ارائه شده بیش ازتکت های موجود باشد قرعه‌کشی صورت خواهد گرفت. مرحله دوم فروش تکت های جام جهانی توسط فیفا در ماه نوامبر- دسامبر سال جاری انجام می‌شود. آخرین مرحله فروش تکت ها نیز از ماه مارچ 2018 آغاز خواهد شد.
مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه در شهر های مسکو، سنت پترزبورگ، کالینینگراد، ساراتوف، ایکتاریننبورگ، ولگوگراد، روستوف دهانه دون، کازان، نیژنی نووگورود، سوچی، سارانسک برگزار خواهد شد.
علاوه بر روسیه که این مسابقات را میزبانی میکند ، کشور های برزیل، ایران، جاپان، مکسیکو، بلجیم، کوریای جنوبی و عربستان سعودی قبلا برای اشتراک در جام جهانی 2018 برگزیده شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала