خرابی در پله برقی هواپیمای پادشاه عربستان در هنگام خروج در مسکو + ویدئو

© REUTERS / Faisal Al NasserКороль Саудовской Аравии Салман ибн Абдул-Азиз Аль Сауд на авиашоу в честь 50-летия Авиационной академии имени короля Фейсала в Эр-Рияде
Король Саудовской Аравии Салман ибн Абдул-Азиз Аль Сауд на авиашоу в честь 50-летия Авиационной академии имени короля Фейсала в Эр-Рияде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس ازنشست هواپیمای حامل پادشاه عربستان به مسکو، هنگام پایین آمدن وی از هواپیما، پله برقی که برای وی در نظر گرفته شده بود از کارافتاد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان از هواپیما خارج شد، بر روی پله برقی ایستاد، اما پس از چند ثانیه پله برقی متوفت شد و از کار افتاد. بعد از این اتفاق پادشاه عربستان لحظه ای توقف کرد و پس از اینکه این مشکل برطرف نشد وی پیاده به سمت پایین حرکت کرد.

سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان پس از به قدرت رسیدن برای نخستین بار به روسیه سفر کرد که این اولین سفر در تاریخ دو کشور می باشد.
در فرودگاه دیمیتری راگوزین معاون نخست وزیر، میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجه و کریل دیمیتریو مدیر ارشد صندوق سرمایه ‌گذاری مستقیم روسیه از پادشاه عربستان استقبال کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала