آی‌اس‌آی پاکستان با گروه‌های هراس‌افگن ارتباط دارد

© REUTERS / Yuri GripasMarine Corps General Joseph Dunford testifies during the Senate Armed Services committee nomination hearing to be chairman of the Joint Chiefs of Staff on Capitol Hill in Washington, July 9, 2015
Marine Corps General Joseph Dunford testifies during the Senate Armed Services committee nomination hearing to be chairman of the Joint Chiefs of Staff on Capitol Hill in Washington, July 9, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال جوزف دنفورد، در نشست سنای این کشور روز سه شنبه از ارتباطات سازمان استخباراتی پاکستان «آی‌اس‌آی» با هراس‌افگنان سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، آقای دنفورد گفت است که، من فکر می‌کنم این برای من واضح است که آی اس آی با گروه‌های هراس‌افگن ارتباط دارد. او این گفته‌ها را در پاسخ به پرسشی از سوی جوی دانلی، سناتور امریکایی، بیان داشت.
رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا گفت که مصرف کنونی نبرد در افغانستان نزدیک به 12 میلیارد و 500 میلیون دالر در سال است و راهبرد تازۀ امریکا یک میلیارد و 100 میلیون دالر بر این مصارف خواهد افزود.
این جنرال بلند پایۀ امریکایی همچنان گفت که نیاز است تا واشنگتن به جای زیر فشار قراردادن پاکستان به تنهایی رویکرد چندین جانبه را در برابر پاکستان در پیش گیرد.
با این هم او دیدار اخیر جنرال قمر جاوید باجوه، رییس ستاد ارتش پاکستان، را از کابل دلگرم‌ کننده خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала