جنجال و رسوایی بخاطر پوشیدن نقاب اسلامی در اتریش

© AFP 2023 / Menahem Kahanaجنجال و رسوایی بخاطر پوشیدن نقاب اسلامی در اتریش
جنجال و رسوایی بخاطر پوشیدن نقاب اسلامی در اتریش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنجال در مورد ممنوعیت پوشیدن لباس اسلامی که تمام صورت را میپوشاند به تازگی در مترو وین رخ داده است: یک معلم اتریشی که برای یک زن نقاب پوش اظهار نظر کرد، با جواب خشن، و انتقاد از طرف جوانانی که عبور میکردند رو برو شد.

به گزارش اسپوتنیک، طوریکه درنشریه Krone گزارش شده است،این حادثه روز چهار شنبه در یکی از ایستگاه های مرکزی مترو رخ داده است. معلم متوجه زنی شد که چهره اش کاملآ پوشانیده بود، از 1 اکتوبر پوشیدن چنین لباس ها در کشور اتریش ممنوع است. با این حال این زن به اظهار نظر معلم  واکنش نشان داد.

این روزنامه همچنین یادآورشد،که در جریان اختلافات، جمعیتی از جوانان  معلم را سر زنش کرده از زن نقاب پوش حمایت کردند. در اوج مناقشه ،زن مسلمان معلم را به زمین فشار داده گفت،که "نیازی به پیروی از قانون ندارد".

این اختلاف پس از حضور پولیس پایان یافت،که معلومات شخصی معلم را ثبت کرد و زن نقاب پوش ، برای مکالمه  توضیحاتی به حوزه پولیس برده شد.

از 1 اکتوبر در تمام قلمرو اتریش پوشیدن لباسهایی که چهره را بطور کامل میپوشاند، مانند لباس زنانه مسلمانان ،ماسک های ماسکارات،ماسک های طبی بدون نسخه دکتور در مکان های عمومی ممنوع قرار گرفته است. نقض کنندگان 150 یورو جریمه میشوند.کسانی که نمیخواهند طبق دستورالعمل های سازمان های انتظامی اطاعت کنند برای مکالمه توضیحی به پولیس منتقل میشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала