امریکا وضع منطقه (4) کاهش تنش را برهم میزند

© Sputnik / Alexander Vilfامریکا وضع منطقه (4) کاهش تنش را برهم میزند
امریکا وضع منطقه (4) کاهش تنش را برهم میزند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال کوناشنکوف: "به واشنگتن هشدار میدهیم که تمام مسوولیت سبوتاژ پروسیه صلح فقط بدوش امریکا خواهد بود".

وزارت دفاع روسیه مسوولیت بی امنیتی در منطقه 4 کاهش تنش را به دوش امریکا گذاشت

جنرال کوناشنکوف نماینده وزارت دفاع روسیه مساعی امریکا را در برهم زدن پروسه صلح در منطقه کاهش تنش در جوب سوریه متهم نموده اظهار داشته است که تمام مسولیت سبوتاز در حل و فصل بحران سوریه به دوش امریکا می باشد.

 گفته میشود که از قلمرو منطقه التانف تحت کنترول امریکا 600 تروریست مسلح سواره موتر های جیپ "پیکاپ" جاده اکمالاتی را مورد حمله قرار دادند که از طریق آن مواد احاشه و ادویه به مردم محل انتقال میگردد.

قبلاً وزارت دفاع روسیه به همتا های امریکائی در مورد مبدل شدن پایگاه آنها در جنوب سوریه به "سیاه چاله" گوش زد نموده است.

او افزود که تصاویر جدید از این پایگاه امریکا در سوریه را با خود دارد که گویندگی از حضور تروریستها می کند، اما ما اخلاقاً نمی خواهیم آن را نشر نمایم. ما از امریکائی تقاضا نمودیم تا تشریح نمایند که چطور تروریست ها در زیر بینی شان قرار دارند و در مقابل ایشان عمل نمی نمایند.

جنرال افزود که چطور شب 3-4 اکتوبر  تقریباً 600 تروریست سوار مسلح به موتر های جیپ از کمپ مهاجرین "رقبان" التانف که تحت کنترول امریکا قرار دارد، 300 کیلو متر راه طی نموده از طریق پسته گمرکی سابق تافس اردون — سوریه  عبور و به منطقه جنوب کاهش تنش ولایت درعا داخل شدند.

همزمان با انتقال این نیروها به منطقه فوق الذکر دو قطار مواد خوراکه و ادویه جات به وزن 30 تن و 60 تن داخل منطقه می شود. حالا تمام مواد منتقل شده در دست تروریستها قرار دارد.

اطلاعات موجود گویندگی از آن می کند که این منطقه تحت کنترول جبهه النصرا قرار دارد.

میتوان گفت که با چنین تقویه نیروی رزمی، ادویه و اکمالات لوژیستیکی، تروریست ها قصد دارند به پوشش امریکا بی نظمی را در منطقه کاهش تنش بوجود بیاورند تا باشد که توافقنامه صلح در ناحیه (4) جنوبی سوریه، برهم زده شود.

 

جنرال تاکید کرد؛ "به امریکا هشدار میدهیم که تمام مسوولیت سبوتاژ پروسیه صلح فقط بدوش امریکا خواهد بود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала