آمادگی کابل برای همکاری با سازمان شانگهای در راستای مبارزه با تروریسم

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی کابل برای همکاری با سازمان شانگهای در راستای مبارزه با تروریسم
آمادگی کابل برای همکاری با سازمان شانگهای در راستای مبارزه با تروریسم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افغانستان آماده است تا در راستای مبارزه با تروریسم و مواد مخدر با سازمان همکاری شانگهای، همکاری کند.

به گزارش اسپوتنیک،‌ بختیار حکیموف، نماینده خاص رییس جمهور روسیه در امور سازمان همکاری شانگهای درباره نتایج جلسه گروه تماس "سازمان همکاری شانگهای — افغانستان" گفته است که افغانستان آمادگی اش را برای همکاری در راستای مبارزه با تروریسم و مواد مخدر در چارچوب سازمان همکاری شانگهای، اعلام نموده است.

این گروه تماس در سال ۲۰۰۵ ایجاد شده بود، اما در سال ۲۰۰۹ اجلاس آن متوقف شده بودند. روز چهارشنبه نخستین بار پس از هشت سال توقف، معاونین وزاری کشورها جهت اشتراک در این جلسه، در مسکو گرد هم آمدند. به گفته حکیموف، اشتراک کنندگان این نشست در مورد وضعیت فعلی افغانستان تبادل نظر کردند و در مورد چشم انداز همکاری میان سازمان همکاری شانگهای و افغانستان بحث کرده اند. در این نشست مسیر های اصلی کار گروه تماس مشخص شده و پیشنهاد های خاص جهت اجرای این کار ارائه شده اند.

نماینده خاص رییس جمهور روسیه گفت: "آنها آماده اند تا همه این مسائل را یکجا حل کنیم و به بحث بگیریم، این موضوع امروز بطور دقیق اعلام شد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала