مسلمانان صربستان چگونه از اردوغان استقبال نمودند؟

© AP Photo / Yasin BulbulПрезидент Турции Реджеп Тайип Эрдоган
Президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای انجام چند دیدار رسمی در صربستان به سر می برد به همراه الکساندر ووچیچ، همتای صربستانی خود از شهر نووی پازار صربستان که جمعیت بوسنیایی زیادی در آنجا زندگی می کنند، بازدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اردوغان در شهرداری نووی پازار در جلسه ای که شهردارهای منطقه در آن حضور داشتند شرکت کرد. وی هنگام خروج، در مقابل شهرداری نووی پازار مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.
الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان طی سخنانی در مقابل مردمی که برای دیدن اردوغان در آنجا حضور داشتند، گفت: از حضور گرم شما که برای استقبال از همتای ترک من در اینجا جمع شده اید، تشکر می کنم.
ووچیچ در ادامه اظهار داشت: در جلسه امروز که در شهرداری نووی پازار برگزار کردیم، علاوه بر نووی پازار، پروژه هایی که در شهرهای دیگر اجرایی خواهیم کرد را مورد ارزیابی قرار دادیم. وی تصریح کرد: ما در این راستا به تلاش خود ادامه می دهیم.
در انتها می خواهم یک چیزی بگویم: می دانم که نیمی از این استقبال گرم و صمیمانه و این شوقی که برای حضور اردوغان داشتید نسبت به من نخواهید داشت، اما باید بگویم که من تمام تلاش خود را برای شما از هر دین و قومی که باشید انجام می دهم و خواهم داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала