مسی آرجانتاین را مسافر جام جهانی 2018 روسیه کرد/ جام جهانی 2018 رونالدو دارد

© AP Photo / Victor R. Caivanoمسی آرجانتاین را مسافر جام جهانی 2018 روسیه کرد/ جام جهانی 2018 رونالد دارد
مسی آرجانتاین را مسافر جام جهانی 2018 روسیه کرد/ جام جهانی 2018 رونالد دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شبی که همه چیز به نفع آرجانتاین پیش می رفت، لیونل مسی با هتریک در برابر اکوادور معجزه رفتن تیم ملی آرجانتاین به جام جهانی 2018 را تکمیل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی آرجانتاین با پیروزی 3-1 در خانه اکوادور با هتریک لیونل مسی به طور مستقیم راهی جام جهانی 2018 روسیه شد.

شاگردان خورخه سامپائولی برای زنده نگه داشتن امیدهای صعودشان به جام جهانی به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند و به لطف هتریک مسی توانستند به آن برسند. ضمن اینکه نتایج سایر دیدارها هم کمک کرد تا آنها با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول منطقه امریکای جنوبی، به طور مستقیم راهی جام جهانی شوند. 

اکوادور بازی را هجومی آغاز کرد و هنوز یک دقیقه از بازی سپری نشده بود که به گل رسید. روی همکاری روماریو ایبارا و اوردونس بود که توپ به محوطه جریمه آرجانتاین رسید و در نهایت ایبارا با یک ضربه دقیق، سرخیو رومرو را مغلوب کرد.

آرجانتاینی ها که کاملا غافلگیر شده بودند، برای دقایقی کاملا تحت تاثیر این گل زودهنگام قرار داشتند اما خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات شان را شروع کردند. تلاش آلبی سلسته خیلی زود نتیجه داد و این تیم در دقیقه 12 به گل تساوی رسید.

Nesta foto, Lionel Messi caminha pelo campo do Estádio Nacional de Santiago de Chile após o time nacional da Argentina ter perdido aos anfitriões, em 26 de junho de 2016 - اسپوتنیک افغانستان
رئیس جمهور آرجانتاین شخصا از لیونل مسی خواست تیم ملی را ترک نکند

مسی که در میانه زمین اکوادور توپگیری کرده بود، دی ماریا را در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس در عرض عالی، بار دیگر مسی را در مقابل دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد. کاپیتان آرجانتاین هم اشتباه نکرد و توپ را از بین پاهای دروازبان اکوادور وارد دروازه کرد.

آرجانتاینی ها که امیدوار شده بودند، حملات شان را ادامه دادند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 20 توانستند به گل دوم برسند. روی اشتباه مدافع اکوادور بود که مسی صاحب موقعیت شد و بعد از پیشروی به داخل محوطه جریمه، با یک ضربه غیرقابل مهار کار را تمام کرد.

  نیمه نخست با نتیجه 2-1 به نفع آرجانتاین به پایان رسید. 

نیمه دوم با حملات اکوادور آغاز شد و بازیکنان این تیم که نمی خواستند طلسم شکست ناپذیری شان مقابل آرجانتاین در خانه شکست شود، فشار زیادی روی دروازه آرجانتاین وارد کردند اما دفاع فشرده بازیکنان میهمان مانع از رسیدن آنها به دروازه می شد. 

در حالی که تیم میزبان سخت به دنبال زدن گل تساوی بود، آرجانتاین در دقیقه 62 به گل سوم رسید. مسی که پشت محوطه جریمه اکوادور صاحب موقعیت شده بود، در حالی که بین سه مدافع حریف محاصره شده بود، با یک ضربه تماشایی توپ را از بالای سر دروازه حریف وارد دروازه کرد. 

بعد از این گل بازی متعادل شد و ناامیدی بازیکنان اکوادور برای به تساوی کشیدن بازی باعث شد تا آرجانتاینی ها پیش بکشند، و بازی در نهایت با همان نتیجه 3-1 به سود آرجانتاین به پایان رسید تا این تیم با داشتن 28 امتیاز پس از برزیل 41 امتیازه و  ارگوئه 31 در جایگاه سوم تیم های کشورهای امریکای لاتین قرار بگیرد و به طور مستقیم راهی جام جهانی 2018 شود.

نتیجه دیگر بازی های امریکای جنوبی بدین قرار است:

ارگوئه 4-2 بولیوی

پاراگوئه 0-1 ونزوئلا

پرو 1-1 کلمبیا

اکوادور 1-3 آرجانتاین

برزیل 3-0 شیلی

یادآوری می کنیم که دیشب در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در اروپا تیم ملی پرتگال هم با نتیجه 2-0 سوئیس را شکست داد و به طور مستقیم راهی جام جهانی 2018 روسیه شد و بدین ترتیب جام جهانی اکنون هم رونالدو و هم مسی دارد تا از جذابیت آن کاسته نشود. 

ضمن این که تیم هالند با وجود برد 2-0 بر تیم سویدن از رفتن به جام جهانی 2018 ماند و مسافر این جام نشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала