شایگو: نظامیان روسیه و تاجکستان به بدتر شدن وضعیت در افغانستان بسیار سریع واکنش نشان می دهد

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation/Vadim Savitskii /  مراجعه به بانک تصاویر شایگو: نظامیان روسیه و تاجکستان به بدتر شدن وضعیت در افغانستان بسیار سریع واکنش نشان می دهد
شایگو: نظامیان روسیه و تاجکستان به بدتر شدن وضعیت در افغانستان بسیار سریع واکنش نشان می دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه با همتای تاجک خود درباره مسائل مربوط به عملکرد نظامیان روسیه و پایگاه نظامی روسیه در جمهوری تاجکستان گفت و گو کردند.

شایگو: موقعیت روسیه را در آسیای مرکزی «بی ثبات» تقویت می کنیم - اسپوتنیک افغانستان
شایگو: موقعیت روسیه را در آسیای مرکزی «بی ثبات» تقویت می کنیم
به گزارش اسپوتنیک، جنرال سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه روز پنجشنبه در دیدار با جنرال شیرعلی میرزا وزیر دفاع تاجکستان درباره وضعیت افغانستان که روز به روز رو به بدتر شدن میرود، بحث و گفت و گو کردند.

سرگئی شایگو گفت:- "همکاری نظامی و فنی بین روسیه و تاجکستان با موفقیت در حال توسعه است. به طور طبیعی با توجه به همه چیز که در مرز تاجکستان اتفاق می افتد، ما تعداد زیادی از تمرینات مشترک را با هدف کاهش خطرات و افزایش ثبات در این منطقه انجام می دهیم. منظور این است که ما آماد واکنش سریع به اتفاقات آن طرف مرز تاجکستان یعنی افغانستان که وضعیت در آنجا بسیار ناپایدار است و به سرعت در حال تغییر یعنی تغییر به سوی بدتر شدن است".

علاوه بر این سرگئی شایگو گفت:- "البته که ما در حال گفت و گو درباره کمک، پشتیبانی و نوسازی نیروهای مسلح تاجکستان هستیم و ما در اینجا برنامه بزرگ داریم و همه چیز به خوبی به پیش می رود. من فکر می کنم امروز می توانیم درباره مراحل بعدی اجرای این برنامه بحث کنیم". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала