انتقاد وزارت دفاع روسیه از برنامه ریزی نادرست عملیات جنگی آمریکا

© Sputnik / Press-service of the Ministry of Defence of the Russian FederationОфициальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков
Официальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایگور کوناشنیکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که اقدامات نادرست ایالات متحده در سوریه فقط قربانی هزاران تن از جمیعت آزاد شده را به ارمغان آورده است .

به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه جنرال ایگور کوناشنیکوف گفت که ، استفاده آمریکا از بم افکن ها بر مناطق مسکونی و از بین بردن منابع طبیعی آب ، نمونه برنامه ریزی نادرست عملیات جنگی از سوی ایالات متحده شمرده می شود.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه، آزادی کامل المیادین از وجود تروریست های داعش را اعلام نمود که با کمک نیروی هوایی روسیه ممکن گشت. این رویداد به عقیده وی در نقطه مقابل عملیات ائتلاف به رهبری آمریکا قرار دارد که دررقه صورت می گیرد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه متذکر شد که استفاده آمریکا و ائتلاف از بمب افکن ها برای بمباران محله های مسکونی و مردم آنجا و نابودی عمدی تمام منابع طبیعی تأمین آب در «رقه» به غیر از قربانیان زیاد چیز دیگری ببار نیاورده است و این ، نمونه روشن برنامه ریزی نادرست عملیات جنگی ائتلاف به رهبری آمریکا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала