زد و خورد در تلاش عکس گرفتن با پوتین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Премьер-министр РФ Владимир Путин во время совместной пресс-конференции с главой Еврокомиссии Жозе Мануэл Баррозу
Премьер-министр РФ Владимир Путин во время совместной пресс-конференции с главой Еврокомиссии Жозе Мануэл Баррозу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در اجلاس اتحاد بین پارلمانی هر یک از نمایندگان کشور های مختلف وظیفه خود می دانست تا دست رئیس جمهور روسیه را فشار دهد .

به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان پارلمان کشورهای مختلف در اجلاس اتحاد بین پارلمانی ، پس از سخنرانی رئیس جمهور ولادیمیر پوتین او را به خاطر عکس برداری احاطه نموده و بیش از ده دقیقه معطل نمودند ، زیرا تمام آنها میخواستند با او عکس یادگاری بگیرند.
محافظان رییس جمهور سخت تلاش میکرند تا یک حلقه تنگ را در اطراف رهبر روسیه نگه دارند. بسیاری از نمایندگان، برای اینکه پوتین آنها را بیبیند ، در چوکی های نمایشگاه در سنت پترزبورگ، جایی که این مراسم برگزار شد، ایستاد شدند. هر یک از آنها وظیفه خود می دانست تا دست رئیس جمهور روسیه را فشار دهد. 

پوتین با بسیاری از نمایندگان از جمله سخنگوی پارلمان ایران علی لاریجانی و همچنین نماینده پارلمان سوریه سخنرانی کرد. بعضی از کسانی که بر روی چوکی ها بلند شدند کم مانده بود تقریبا زیر فشار جمعیت بیفتند..

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала