ایالات متحده نیروی ویژه برای نجات خانواده امریکایی آماده کرده بود

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر ایالات متحده نیروی ویژه برای نجات خانواده امریکایی آماده کرده بود
ایالات متحده نیروی ویژه برای نجات خانواده امریکایی آماده کرده بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا برای نجات خانواده امریکایی که در افغانستان گروگان گرفته شده بود، یک نیروی ویژه آماده کرده بود.

ترامپ: «مرد راکتی» کوریای شمالی زیاد در قدرت نخواهد ماند - اسپوتنیک افغانستان
واکنش دونالد ترامپ به رهایی یک خانواده آمریکایی – کانادایی از چنگ شبکه حقانی
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز روز سه شنبه گزارش داد که برای عملیات آزادی خانواده امریکایی که در گروگان طالبان بودند، امریکا یک نیروی ویژه ای را آماده کرده بود و حاضر بود به زودترین وقت به افغانستان بفرستد.

این روزنامه می نویسد، اگر خانواه امریکایی توسط نیروهای پاکستان نجات داده نمی شد، امریکا این نیروها را برای نجات این خانواده به افغانستان می فرستاد.

بر اساس گزارش این روزنامه، دیوید هیل سفیر ایالات متحده امریکا در پاکستان به اسلام آباد هشدار داده بود، که در صورت بی ثباتی و آزاد نکردن اسیران امریکایی از چنگ طالبان این کشور خود با کمک نیروهای ویژه و هواپیماهای بدون سرنشین در شمال غرب پاکستان دست به عملیات خواهد زد.

این روزنامه می نویسد، که سازمان سیا قصد داشت در ماه سپتمبر دست به عملیات آزادی این گروگان های امریکایی بزند، اما آنها مجبور شدند که این عملیات را آغاز نکنند به خاطر این که طالبان این گروگان ها را به جای نا معلومی انتقال داده بودند.

یادآوری می کنیم، که این گروگان ها در 13 اکتوبر از چنگ طالبان آزاد شدند و پس از آن توسط هواپیمای نظامی امریکا به پاکستان منتقل شدند.

این خانواده امریکایی کانادایی در ماه اکتوبر 2012 توسط طالبان از حومه شهر کابل توسط ستیزه جویان ربوده شدند که در زمان اسارت خانم خانواده 4 فرزند به دنیا آورده است که یکی از آنها پس از تولد فوت کرده است. و این خانواده امریکایی مسئول مرگ این فرزند شان طالبان را می داند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала