پوتین از دادن مشوره به ترامپ خودداری کرد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время итоговой сессии Международного дискуссионного клуба "Валдай"
Президент РФ Владимир Путин во время итоговой сессии Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از دادن مشوره به همتای آمریکایی خود دونالد ترامپ خودداری کرد و خاطرنشان کرد که رهبر ایالات متحده شخص با استعداد است و صادقانه در انتخابات برنده شد.

به گزارش اسپوتنیک، در نشست کلوب والدایی در سوچی، یکی از کارشناسان، رییس جمهور ایالات متحده را "غیر قابل کنترل" خواند و، از پوتین سوال کرد که او به ترامپ چه توصیه میکند تا او بتواند با موفقیت به وظایف ریاست جمهوری عمل کند و رئیس جمهور خوبی باشد.

پوتین در پاسخ گفت: ببخشید سوال شما درست نیست. آقای ترامپ را مردم آمریکا انتخاب کردند ، به همین دلیل شما باید حتا اگر با بعضی از موقع گیری های او مخالف میباشید ، باز هم به او احترام گذارید. در داخل ایالات متحده مردم به او بی احترامی نشان میدهند.
این یکی از بخش های منفی و ناگوار سیاست ایالات متحده است. شما میتوانید استدلال نمایید اما بی احترامی درست نیست. حتا به او شخصا نی بلکه برای کسانی که به او رای دادند بی احترامی درست نیست.
پوتین همچنین اضافه کرد که او فکر می کند که رییس جمهور آمریکا «به هیچ گونه مشوره او نیاز ندارد، چرا که برای انتخاب شدن، حتی بدون تجربه برای چنین کار اداری بزرگی، شما باید یک استعداد خاص داشته باشید و از عهده این کار برون آیید ». او این کار را کرد و موفق شد. رئیس جمهور روسیه گفت: ترامپ صادقانه در انتخابات برنده شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала