کابولوف: روسیه با اعضای ناتو درباره افغانستان مذاکره خواهد کرد

© Sputnik / Sarhad Zuhalکابولوف
کابولوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ضمیر کابولوف ، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان گفت: روسیه در نشست آینده ناتو در درباره بحران افغانستان و ارزیابی از وضعیت کنونی این کشور مذاکره خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است هفته آینده کشورهای اعضای سازمان ناتو درباره بحران امنیتی افغانستان در نشست بروکسل گفت‌وگو کنند که «کابلوف» نماینده ویژه پوتین در امور افغانستان نیز در این نشست حضور خواهد داشت.
کابلوف در این باره اظهار داشت: در نشست آینده سازمان ناتو در بروکسل درباره رسیدگی به مسئله افغانستان با کشورهای عضو این سازمان به نمایندگی از روسیه گفت‌وگو خواهد کرد.
وی افزود: در حضور اعضای ناتو درباره پتانسیل روسیه در افغانستان و ارزیابی مسکو از وضعیت این کشور به سازمان ناتو توضیح خواهد داد.
کابلوف پس از اجلاس عمومی سازمان ملل در نیویورک نیز گفته بود که مقامات آمریکایی برای همکاری درباره افغانستان با روسیه ابراز آمادگی کرده‌اند.
نماینده روسیه در امور افغانستان اخیرا در پاسخ به اظهارات وزیر دفاع آمریکا نیز اظهار داشت: اگر واشنگتن با عدم چشم پوشی از فعالیت گروه تروریستی داعش برای برقراری ثبات در افغانستان صادقانه تلاش کند روسیه حاضر است تا با آمریکا وارد همکاری شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала