کابلوف: روسیه قصد ندارد به کارگروه چهارجانبه حل بحران افغانستان که شامل امریکا است بپیوندد

© AP Photo / Muhammad Shoaib Aminکابلوف
کابلوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان اعلام کرد، که روسیه قصد ندارد به کارگروه چهارجانبه که برای حل و فصل افغانستان به شمول امریکا در آن شرکت دارد، شرکت کند.

کابولوف - اسپوتنیک افغانستان
کابولوف: روسیه با اعضای ناتو درباره افغانستان مذاکره خواهد کرد
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و مدیر گروه آسیایی دوم وزارت خارجه امور خارجه روسیه گفت:- "ما هرگز به کارگروه چهار جانبه شرکت نمی کنیم و نخواهیم کرد. روسیه برای حل بحران افغانستان روش های خود را دارد".

در این نشست چهارجانبه که برای حل بحران افغانستان برگزار می شود، برعلاوه افغانستان کشورهای چین، امریکا و پاکستان نیز شرکت دارند.

به گفته وی، این نشست چهار جانبه که در آن کشورهای افغانستان، چین، ایالات متحده امریکا و پاکستان برگزار می شود به دلیل بهره وری بسیار کم و محدودیت های زیاد برای ما جالب نیست و ما این نشست را از نزدیک دنبال می کنیم.

او گفت:- "اگر پاکستان از طالبان پشتیبانی کند و لابی گری را برای دخالت در امور افغانستان آغاز کند، در این صورت کابل به این کار پاکستان به دیده منفی می نگرد و این غیر قابل پذیرش است. همچنان تضادهای مشابه بین چین و ایالات متحده امریکا وجود دارد. پکن از پاکستانی ها و امریکا از افغانستان پشتیبانی می کند". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала