ولسوال زخمی شد؛ اندر در یک‌قدمی سقوط

© Sputnik / Stringerولسوال زخمی شد؛ اندر در یک‌قدمی سقوط
ولسوال زخمی شد؛ اندر در یک‌قدمی سقوط - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای طالبان از سه روز گذشته حملات گسترده را بر مرکز ولسوالی اندر آغاز کرده و تا نزدیکی مرکز این ولسوالی پیشروی کرده اند.

مقامات محلی ولسوالی اندر ولایت غزنی، از احتمال سقوط این ولسوالی به دست طالبان خبر می‌دهند. به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های افغانستان، نیروهای طالبان از سه روز گذشته حملات گسترده را بر مرکز ولسوالی اندر آغاز کرده و تا نزدیکی مرکز این ولسوالی پیشروی کرده اند. محمد قاسم دیسی‌وال، ولسوالی اندر به خبرگزاری پژواک گفته است که جنگ در این ولسوالی دوباره شدت گرفته و خود او (ولسوال) نیز در جریان جنگ زخمی شده است. آقای دیسی‌وال شام روز پنجشنبه به این خبرگزاری گفته است: «هیچ کمکی نرسیده، طیاره آمد یک بمب انداخت و دوباره رفت، زخمی‌ها به اثر شدت زخم های شان خواهند مرد، من نیز زخمی شده ام، همکارانم هم زخمی شده اند؛ وضعیت خراب است، راه‌ها مسدود و طالبان به ولسوالی نزدیک می‌شوند.»

به گفتۀ این مقام محلی، طالبان در پنجاه متری مرکز ولسوالی قرار دارند و در جریان درگیری‌های دو روز گذشته بیست و هفت نیروی امنیتی کشته و بیست و دو تن دیگر زخمی شده اند.

در همین حال محمد عارف نوری سخنگوی والی غزنی به رادیوی سلام وطندار می‌گوید که پناه‌گرفتن طالبان در منازل مسکونی عملیات نیروهای امنیتی را در ولسوالی اندر با کندی روبه‌رو کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала