پیونگ یانگ قصد دارد بر آتش امریکا با آتش پاسخ دهد

© AFP 2023 / Ed Jonesپیونگ یانگ قصد دارد بر آتش امریکا با آتش پاسخ دهد
پیونگ یانگ قصد دارد بر آتش امریکا با آتش پاسخ دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چوی سونگ هی، رئیس اداره امریکای شمالی وزارت امور خارجه کوریای شمالی اعلام کرد، پیونگ یانگ در شرایط تهدید هسته ای دایم ایالات متحده امریکا قرار دارد وبنا بر این در نظر دارد که در برابر آتش، با اتش پاسخ دهد.

 به گزارش اسپوتنیک،او در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مسکو گفت،«جمهوری دموکراتیک مردم کوریا در تهدید دایمی امریکا قرار دارد. در هفته گذشته تمرینات بی سابق هسته ای انجام یافت،که در آن کشتی های طیاره بردار امریکایی و بمب افگن های استراتیژیک اشتراک داشتند.هر عمل از خود عکس العملی را دارد. رهبر ما توضیح داد که ایالات متحده را آرام نه خواهیم گذاشت و آتش را با آتش جواب میدهیم».

ایالت متحده و کوریای جنوبی روز دوشنبه در بحرهای زرد و جاپان تمرینات مشترک را اغاز کردند،که در آن در حدود 40 کشتی بشمول گروه ضربتی امریکا به رهبری  کشتی اتمی طیار بردار "رونالد ریگان"  اشتراک دارند. با توجه به کانال تلویزیونی کوریای جنوبی YTN مانور های بحری در بحر جاپان برای وارد آوردن ضربات بر مواضع کلیدی نظامی کوریای شمالی ،در صورت حالت اضطراری در شبه جزیره کوریا است.در عین زمان امریکا و کوریای جنوبی در بحر زرد  درعملیات بازگردانی حملات دشمن کار میکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала