ثروت اسلام کریموف برای چه کسانی رسید؟

© Sputnik / Valeriy Levitin /  مراجعه به بانک تصاویر Поэтесса, создатель и дизайнер бренда GULI Гульнара Каримова на праздновании дня рождения основателя и президента ювелирного дома De Grisogono Фаваза Груози на Сардинии
Поэтесса, создатель и дизайнер бренда GULI Гульнара Каримова на праздновании дня рождения основателя и президента ювелирного дома De Grisogono Фаваза Груози на Сардинии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده و هالند می توانند بیشتر از 800 میلیون فرانک سوئیسی (784 میلیون دالر) دارایی های متعلق به دختر اسلام کریموف رئیس جمهور پیشین ازبکستان، گولنارا کریمووا را که دربانک های سوئیس توقیف شده اند"، دریافت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعات منتشره از سوی این نشریه، در این هفته، گفتگوهای مخفی با مشارکت دفتر دادستان کل ،که پرونده کریموا،را به پیش می برد ،آغاز شد. آنها در مورد نحوه بازپرداخت پول کریمووا که در حساب بانک Lombard Odier در ژنو توقیف شده است، بحث می کنند. منابع روزنامه معتقدند که تصمیم در مورد بازگشت مجدد در آینده ممکن است.
آمریکا خواستار بازگرداندن 550 میلیون دالر از وجوه توقیف شده است چون "گروه ازبکی مربوط از بانک های امریکایی و دالر برای انجام عملیات مالی استفاده می کرد". هنوز معلوم نیست که هالند چه مقداری از این وجوه را دریافت خواهد کرد.
نشریه Le Temps خاطرنشان می سازد وجوه توقیف شده به عنوان رشوه از شرکت های مخابراتی و ارتباطاتی گوناگون دریافت شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала