کمپاین ملیاردر امریکایی برای کنار رفتن ترامپ + ویدیو

© AP Photo / Evan Vucciکمپاین ملیاردر امریکایی برای بازنگری در مورد ترامپ
کمپاین ملیاردر امریکایی برای بازنگری در مورد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تام استایر ملیاردر امریکایی با انتشار ویدیویی با نشر یک ویدیو از آغاز مبارزات سیاسی برای تجدید نظر در مورد دونالد ترامپ خبر دارد.

در این ویدیو که در کانال یوتیوب این ملیاردر امریکایی منتشر شده است، او دونالد ترامپ را به قراردادن امریکا در آستانۀ یک جنگ هسته‌یی، به گرفتن توانایی عدلی پولیس فدرال امریکا (اف.بی.آی.)، تعرض به قانون اساسی، گرفتن پول از دولت‌های بیرونی و تهدید به بستن رسانه‌ها متهم می‌کند و می‌گوید: «اگر این‌ها دلایل کافی برای استعفای رییس‌جمهور خطرناک نباشد، دولت ما را چه شده است؟»

او می‌افزاید: «در کنگرۀ امریکا هم می‌دانند که ترامپ رییس‌جمهور خطرناک است، او ثبات روانی ندارد و این در حالی‌ست که این کشور با سلاح هسته‌یی مجهز است. اما کنگره هیچ اقدامی در این مورد نمی‌کند.»

استایر همچنان سایتی را راه اندازی کرده است که در آن برای کنار رفتن رییس‌جمهور ترامپ از مردم امریکا امضا جمع‌آوری می‌کند.

یش از این شرکت امریکایی Marist Poll نظرسنجی را به راه انداخته بود که براساس آن 42 درصد امریکایی‌ها معتقد بودند نام دونالد ترامپ می‌تواند به عنوانی یکی از بدترین روسای جمهور امریکا در یادها باقی خواهد ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала