اختراع دستگاه افزایش هوش سربازان آمریکایی

© Photo / YouTube/MITCSAILA new system from CSAIL uses EEG brain signals to detect if a person notices robots making a mistake.
A new system from CSAIL uses EEG brain signals to detect if a person notices robots making a mistake. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محرک الکتریکی مغز، هوش انسان را 40 درصد افزایش میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، محققان دانشگاه مک گیل در کانادا و آزمایشگاه HRL یک دستگاه را ایجاد کرده اند که توانایی یادگیری افراد را افزایش می دهد. این پروژه توسط دفتر تحقیقات پیشرفته وزارت دفاع آمریکا (DARPA)) تمویل شد. محرک الکتریکی مغز، هوش انسان را 40 درصد افزایش میدهد.
با تحریک ترانس کرانیال —جدید ترین درمان نیورولوژیک ، الکترودها بدون مداخله جراحی به سر وصل می شوند، که استفاده این تکنولوژی را برای بسیاری از مردم فراهم می کند.
دستگاه از جریان مستقیم برق استفاده می کند، که بر روی نیمکره های بزرگ دستگاه عصبی که مسئولیت عملکرد های مختلف "حافظه ،توجه و تصمیم گیری "را دارا است، عمل می کند. این جریان باعث افزایش ارتباط بین مناطق مختلف مغز می شود و به یادگیری سریع تر کمک می کند.
محققان امیدوارند که روش تحریک توسط "اداره کنترول بر مواد غذایی و داروی ها " تایید شود و تا سال 2022 به طور گسترده از جمله در میان نیرو های مسلح مورد استفاده قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала